- AVIS 146/20 - PROPOSTES DEL CONSELL PER A L’AGILITZACIÓ DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
- AVIS 146/20 - PROPOSTES DEL CONSELL PER A L’AGILITZACIÓ DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
- AVIS 146/20 - PROPOSTES DEL CONSELL PER A L’AGILITZACIÓ DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
- AVIS 145/20 - RECULL INFORMATIU MESURES EXCEPCIONALS ADOPTADES PER L’ATC
- AVIS 145/20 - RECULL INFORMATIU MESURES EXCEPCIONALS ADOPTADES PER L’ATC
- AVIS 144/20 - ACORD GOVERNATIU DEL JUTJAT DEGÀ DE BARCELONA
- AVIS 143/20 - ACORD COMISSIÓ EXECUTIVA DE SEGUIMENT DEL TSJC
- AVIS 142/20 - SEMINARI-WEBINAR CEP. EFECTIVITAT EN EL TREBALL EN REMOT
- AVIS 141/20 - INFORMES CGPE
- AVIS 141/20 - INFORMES CGPE
- AVIS 141/20 - INFORMES CGPE
- AVIS 140/20 - MISSATGE PRESIDENT CGPE
- AVIS 139/20 - RECOMANACIONS ENTORN ALS RÈGIMS DE COMUNICACIÓ I ESTANÇA DELS FILLS I FILLES DURANT L’ESTAT D’ALARMA
- AVIS 138/20 - ACORD COMISSIÓ EXECUTIVA DE SEGUIMENT DEL TSJC
- AVIS 138/20 - ACORD COMISSIÓ EXECUTIVA DE SEGUIMENT DEL TSJC
AVIS 146/20 – PROPOSTES DEL CONSELL PER A L’AGILITZACIÓ DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
PROPOSTES DEL CONSELL PER A L’AGILITZACIÓ DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
Us informem que el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya ha preparat un informe amb propostes per a l’agilització de l’Administració de Justícia, un cop hagi finalitzat l’estat d’alarma.
Aquestes propostes han estat fruït d’un intens treball realitzat en els darrers dies per tal de concretar una sèrie de mesures que considerem adequades en previsió del possible col·lapse que es pugui produir quan finalitzi l’actual situació de paràlisi judicial, mantenint la nostra voluntat de col·laboració amb l’Administració de Justícia i fent propostes que signifiquin també assumir noves funcions per tal de que la nostra professió sigui més eficaç.
Podeu consultar el document en el següent enllaç: propostes
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
PROPUESTAS DEL CONSELL PARA LA AGILIZACIÓN DE LA ADMINISTRACIÓN DE JUSTICIA
Os informamos que el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya ha preparado un informe con propuestas para la agilización de la Administración de Justicia, una vez haya finalizado el estado de alarma.
Estas propuestas han sido fruto de un intenso trabajo realizado en los últimos días para concretar una serie de medidas que consideramos adecuadas en previsión del posible colapso que se pueda producir cuando finalice la actual situación de parálisis judicial, manteniendo nuestra voluntad de colaboración con la Administración de Justicia y haciendo propuestas que signifiquen también asumir nuevas funciones para que nuestra profesión sea más eficaz.
Podéis consultar el documento en el siguiente enlace: propuestas
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 146/20 – PROPOSTES DEL CONSELL PER A L’AGILITZACIÓ DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
PROPOSTES DEL CONSELL PER A L’AGILITZACIÓ DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
Us informem que el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya ha preparat un informe amb propostes per a l’agilització de l’Administració de Justícia, un cop hagi finalitzat l’estat d’alarma.
Aquestes propostes han estat fruït d’un intens treball realitzat en els darrers dies per tal de concretar una sèrie de mesures que considerem adequades en previsió del possible col·lapse que es pugui produir quan finalitzi l’actual situació de paràlisi judicial, mantenint la nostra voluntat de col·laboració amb l’Administració de Justícia i fent propostes que signifiquin també assumir noves funcions per tal de que la nostra professió sigui més eficaç.
Podeu consultar el document en el següent enllaç: propostes
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
PROPUESTAS DEL CONSELL PARA LA AGILIZACIÓN DE LA ADMINISTRACIÓN DE JUSTICIA
Os informamos que el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya ha preparado un informe con propuestas para la agilización de la Administración de Justicia, una vez haya finalizado el estado de alarma.
Estas propuestas han sido fruto de un intenso trabajo realizado en los últimos días para concretar una serie de medidas que consideramos adecuadas en previsión del posible colapso que se pueda producir cuando finalice la actual situación de parálisis judicial, manteniendo nuestra voluntad de colaboración con la Administración de Justicia y haciendo propuestas que signifiquen también asumir nuevas funciones para que nuestra profesión sea más eficaz.
Podéis consultar el documento en el siguiente enlace: propuestas
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 146/20 – PROPOSTES DEL CONSELL PER A L’AGILITZACIÓ DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
PROPOSTES DEL CONSELL PER A L’AGILITZACIÓ DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA
Us informem que el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya ha preparat un informe amb propostes per a l’agilització de l’Administració de Justícia, un cop hagi finalitzat l’estat d’alarma.
Aquestes propostes han estat fruït d’un intens treball realitzat en els darrers dies per tal de concretar una sèrie de mesures que considerem adequades en previsió del possible col·lapse que es pugui produir quan finalitzi l’actual situació de paràlisi judicial, mantenint la nostra voluntat de col·laboració amb l’Administració de Justícia i fent propostes que signifiquin també assumir noves funcions per tal de que la nostra professió sigui més eficaç.
Podeu consultar el document en el següent enllaç: propostes
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
PROPUESTAS DEL CONSELL PARA LA AGILIZACIÓN DE LA ADMINISTRACIÓN DE JUSTICIA
Os informamos que el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya ha preparado un informe con propuestas para la agilización de la Administración de Justicia, una vez haya finalizado el estado de alarma.
Estas propuestas han sido fruto de un intenso trabajo realizado en los últimos días para concretar una serie de medidas que consideramos adecuadas en previsión del posible colapso que se pueda producir cuando finalice la actual situación de parálisis judicial, manteniendo nuestra voluntad de colaboración con la Administración de Justicia y haciendo propuestas que signifiquen también asumir nuevas funciones para que nuestra profesión sea más eficaz.
Podéis consultar el documento en el siguiente enlace: propuestas
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 145/20 – RECULL INFORMATIU MESURES EXCEPCIONALS ADOPTADES PER L’ATC
RECULL INFORMATIU MESURES EXCEPCIONALS ADOPTADES PER L’ATC
Us informem que l’Agència Tributària de Catalunya ens ha comunicat que en la seva seu electrònica, han publicat un recull informatiu de les mesures excepcionals adoptades per l'ATC davant l’actual situació d’excepcionalitat, en el que s’ha afegit les que estableix el Decret llei 11/2020, de 7 d'abril, pel qual s'adopten mesures econòmiques, socials i administratives per pal·liar els efectes de la pandèmia generada per la COVID-19 i altres de complementàries.
Podeu trobar tota la informació accedint al següent enllaç
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
RELACIÓN DE NOTICIAS MEDIDAS EXCEPCIONALES ADOPTADAS POR LA ATC
Os informamos que la Agencia Tributaria de Cataluña nos ha comunicado que en su sede electrónica, han publicado una relación de noticias de las medidas excepcionales adoptadas por la ATC ante la actual situación de excepcionalidad, en la que se ha añadido las que establece el Decreto ley 11/2020, de 7 de abril, por la que se adoptan medidas económicas, sociales y administrativas para paliar los efectos de la pandemia generada por la COVID-19 y otras de complementarias.
Podéis encontrar toda la información accediendo al siguiente enlace
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 145/20 – RECULL INFORMATIU MESURES EXCEPCIONALS ADOPTADES PER L’ATC
RECULL INFORMATIU MESURES EXCEPCIONALS ADOPTADES PER L’ATC
Us informem que l’Agència Tributària de Catalunya ens ha comunicat que en la seva seu electrònica, han publicat un recull informatiu de les mesures excepcionals adoptades per l'ATC davant l’actual situació d’excepcionalitat, en el que s’ha afegit les que estableix el Decret llei 11/2020, de 7 d'abril, pel qual s'adopten mesures econòmiques, socials i administratives per pal·liar els efectes de la pandèmia generada per la COVID-19 i altres de complementàries.
Podeu trobar tota la informació accedint al següent enllaç
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
RELACIÓN DE NOTICIAS MEDIDAS EXCEPCIONALES ADOPTADAS POR LA ATC
Os informamos que la Agencia Tributaria de Cataluña nos ha comunicado que en su sede electrónica, han publicado una relación de noticias de las medidas excepcionales adoptadas por la ATC ante la actual situación de excepcionalidad, en la que se ha añadido las que establece el Decreto ley 11/2020, de 7 de abril, por la que se adoptan medidas económicas, sociales y administrativas para paliar los efectos de la pandemia generada por la COVID-19 y otras de complementarias.
Podéis encontrar toda la información accediendo al siguiente enlace
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 144/20 – ACORD GOVERNATIU DEL JUTJAT DEGÀ DE BARCELONA
ACORD GOVERNATIU DEL JUTJAT DEGÀ DE BARCELONA
Us adjuntem Acord Governatiu enviat per la Magistrada Degana dels Jutjats de Barcelona sobre la segona pròrroga del 13 a 26 d'abril dels magistrats de guàrdia.
Podeu consultar aquest acord accedint al següent enllaç: Acord Governatiu
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
ACUERDO GUBERNATIVO DEL JUZGADO DECANO DE BARCELONA
Os adjuntamos Acuerdo Gubernativo enviado por la Magistrada Decana de los Juzgados de Barcelona sobre la segunda prórroga del 13 a 26 de abril de los magistrados de guardia.
Podéis consultar este acuerdo accediendo al siguiente enlace: Acuerdo Gubernativo
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 143/20 – ACORD COMISSIÓ EXECUTIVA DE SEGUIMENT DEL TSJC
ACORD COMISSIÓ EXECUTIVA DE SEGUIMENT DEL TSJC
Us adjuntem els acords adoptats per la Comissió Executiva de Seguiment del TSJC constituïda pel COVID-19 en sessió celebrada el dia 8 d’abril.
Podeu consultar el document accedint al següent enllaç: Acta
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
ACUERDO COMISIÓN EJECUTIVA DE SEGUIMIENTO DEL TSJC
Os adjuntamos los acuerdos adoptados por la Comisión Ejecutiva de Seguimiento del TSJC constituida por el COVID-19 en sesión celebrada el día 8 de abril.
Podéis consultar el documento accediendo al siguiente enlace: Acta
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 142/20 – SEMINARI-WEBINAR CEP. EFECTIVITAT EN EL TREBALL EN REMOT
SEMINARI-WEBINAR CEP. EFECTIVITAT EN EL TREBALL EN REMOT, formació online oberta amb Agustín Peralt (GRATUÏT)
Us convidem el proper dijous 16 d'abril de 10.30 a 12.00 al segon webinar online amb els nostres col·legiats sobre Efectivitat en el treball en remot, organitzat pel Centre d'Estudis de la Procura (CEP). Per a la sessió comptem amb el conferenciant Agustín Peralt, expert en formació directiva, efectivitat personal, lideratge efectiu i en el desenvolupament de la resiliència.
En les últimes setmanes ens hem vist en la obligació de teletreballar des de casa, una manera de treball amb la que majoritàriament teníem poca experiència, però que, hem implementat amb major o menor fortuna. Si, a més, es barreja la confusió de la vida familiar y la professional, la millora de la capacitat d’organització i la efectivitat treballant en remot es converteix en elements essencials.
La qüestió no deu ser si es pot arribar a ser igualment efectiu o no al treballar des de casa, sinó conèixer les bones pràctiques, consells i idees que ens poden ajudar a aconseguir ser efectius quan treballem en remot. Si no, la possibilitat de caure en errors i trampes poden afectar a la nostra efectivitat i productivitat creant amb total seguretat un problema a mitjà termini.
Amb aquest webinar pretenem ajudar a que conegueu les claus de la efectivitat, l’ organització del temps des d’ una perspectiva holística que inclou:
· Bones pràctiques, consells i idees que puguin ajudar-nos a ser efectius treballant en remot.
· La cura de les energies: Física, emocional i cognitiva.
· La consideració de les distraccions en el nou entorn de treball.
· La creació dels nous hàbits que permetran treure el màxim potencial d’aquesta situació.
METODOLOGIA:
El webinar s’organitzarà de la següent manera:
· Introducció de la sessió a càrrec del moderador, Ferran García de Palau.
· Una hora de formació pràctica, amb petits exercicis, utilitzant una mini user guide.
SOBRE EL PONENT:
Agustín Peralt és col·laborador acadèmic en ESADE, Doctor en Administració i direcció d'empreses per la Universitat Politècnica de València, Full Time MBA ESADE, i llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València. Actualment està focalitzat en la formació directiva, l'efectivitat personal, el lideratge efectiu i en el desenvolupament de la resiliència.
El webinar es realitzarà via teleconferència a través de la plataforma Zoom. Als inscrits se'ls remetrà un link i una contrasenya per a poder accedir a la sessió.
Per a inscriure-us a la sessió o per a sol·licitar més informació, podeu enviar un correu electrònic a cep@icpb.es. El seminari és gratuït.
Esperem que aquest webinar sigui del vostre interès.
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d'abril de 2020
__________________________________________________________________________________
SEMINARIO-WEBINAR CEP. EFECTIVIDAD EN EL TRABAJO EN REMOTO, formación online abierta con Agustín Peralt (GRATUITO)
Os invitamos el próximo jueves 16 de abril de 10.30 a 12.00 al segundo webinar online con nuestros colegiados sobre Efectividad en el trabajo en remoto, organizado por el Centro de Estudios de la Procura (CEP). Para la sesión contamos con el conferenciante Agustín Peralt, experto en formación directiva, efectividad personal, liderazgo efectivo y en el desarrollo de la resiliencia.
En las últimas semanas nos hemos visto en la obligación de teletrabajar desde casa, una forma de trabajo con la que mayoritariamente teníamos poca experiencia, pero que, hemos implementado con mayor o menor fortuna. Si, además, se mezcla la confusión de la vida familiar y la profesional, la mejora de la capacidad de organización y la efectividad trabajando en remoto se convierten en elementos esenciales.
La cuestión no debe ser si se puede llegar a ser igualmente efectivo o no al trabajar desde casa, sino conocer las buenas prácticas, consejos e ideas que nos pueden ayudar a lograr ser efectivos cuando trabajamos en remoto. Si no, la posibilidad de caer en errores y trampas pueden afectar a nuestra efectividad y productividad creando con total seguridad un problema a medio plazo.
Con este webinar pretendemos ayudar a que conozcáis las claves de la efectividad, la organización del tiempo desde una perspectiva holística que incluye:
· Buenas prácticas, consejos e ideas que nos pueden ayudar a ser efectivos trabajando en remoto.
· El cuidado de las energías: Física, emocional y cognitiva.
· La consideración de las distracciones en el nuevo entorno de trabajo.
· La creación de nuevos hábitos que permitan sacar el máximo potencial de esta situación.
METODOLOGÍA:
El webinar se organizará de la siguiente manera:
· Introducción de la sesión a cargo del moderador, Ferran García de Palau.
· Una hora de formación práctica, con pequeños ejercicios, utilizando una mini user guide.
SOBRE EL PONENTE:
Agustín Peralt es colaborador académico en ESADE, Doctor en Administración y dirección de empresas por la Universidad Politécnica de Valencia, Full Time MBA ESADE, y licenciado en Ciencias Económicas y Empresariales por la Universidad de Valencia. Actualmente está focalizado en la formación directiva, la efectividad personal, el liderazgo efectivo y en el desarrollo de la resiliencia.
El webinar se realizará vía teleconferencia a través de la plataforma Zoom. A los inscritos se les remitirá un link y una contraseña para poder acceder a la sesión.
Para inscribiros a la sesión o para solicitar más información, podéis enviar un correo electrónico a cep@icpb.es. El seminario es gratuito.
Esperamos que este webinar sea de vuestro interés.
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 141/20 – INFORMES CGPE
INFORMES CGPE
Us adjuntem informes fets pels assessors del CGPE sobre diferents temes d’interès.
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre mesures pels procuradors com a conseqüència de l’estat d’alarma per la crisi sanitària del COVID-19. link
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre finançament a través de la línia d’avals. Reial Decret-llei 8/2020, de 17 de març – Instituto de Crédito oficial (ICO) coma a conseqüència de l’estat d’alarma generat pel COVID-19. link
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre el Reial Decret-llei 11/2020, de 31 de març, pel qual s’adopten mesures urgent complementàries en l’àmbit social i econòmic per fer front al COVID-19. link
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre aplaçament i/o moratòria de les cotitzacions socials de la Seguretat Social per a empreses i autònoms. link
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
__________________________________________________________________________________
INFORMES CGPE
Os adjuntamos informes hechos por los asesores del CGPE sobre diferentes temas de interés.
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre medidas para los procuradores como consecuencia del estado de alarma por la crisis sanitaria del COVID-19. link
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre financiación a través de la línea de avales. Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo – Instituto de Crédito oficial (ICO) como consecuencia del estado de alarma generado por el COVID-19. link
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre el Real Decreto-ley 11/2020, de 31 de marzo, por el que se adoptan medidas urgentes complementarias en el ámbito social y económico para hacer frente al COVID-19. link
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre aplazamiento y/o moratoria de las cotizaciones sociales de la Seguridad Social para empresas y autónomos. link
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 141/20 – INFORMES CGPE
INFORMES CGPE
Us adjuntem informes fets pels assessors del CGPE sobre diferents temes d’interès.
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre mesures pels procuradors com a conseqüència de l’estat d’alarma per la crisi sanitària del COVID-19. link
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre finançament a través de la línia d’avals. Reial Decret-llei 8/2020, de 17 de març – Instituto de Crédito oficial (ICO) coma a conseqüència de l’estat d’alarma generat pel COVID-19. link
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre el Reial Decret-llei 11/2020, de 31 de març, pel qual s’adopten mesures urgent complementàries en l’àmbit social i econòmic per fer front al COVID-19. link
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre aplaçament i/o moratòria de les cotitzacions socials de la Seguretat Social per a empreses i autònoms. link
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
INFORMES CGPE
Os adjuntamos informes hechos por los asesores del CGPE sobre diferentes temas de interés.
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre medidas para los procuradores como consecuencia del estado de alarma por la crisis sanitaria del COVID-19. link
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre financiación a través de la línea de avales. Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo – Instituto de Crédito oficial (ICO) como consecuencia del estado de alarma generado por el COVID-19. link
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre el Real Decreto-ley 11/2020, de 31 de marzo, por el que se adoptan medidas urgentes complementarias en el ámbito social y económico para hacer frente al COVID-19. link
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre aplazamiento y/o moratoria de las cotizaciones sociales de la Seguridad Social para empresas y autónomos. link
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 141/20 – INFORMES CGPE
INFORMES CGPE
Us adjuntem informes fets pels assessors del CGPE sobre diferents temes d’interès.
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre mesures pels procuradors com a conseqüència de l’estat d’alarma per la crisi sanitària del COVID-19. link
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre finançament a través de la línia d’avals. Reial Decret-llei 8/2020, de 17 de març – Instituto de Crédito oficial (ICO) coma a conseqüència de l’estat d’alarma generat pel COVID-19. link
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre el Reial Decret-llei 11/2020, de 31 de març, pel qual s’adopten mesures urgent complementàries en l’àmbit social i econòmic per fer front al COVID-19. link
- Informe elaborat per l’assessoria jurídicafinancera del CGPE sobre aplaçament i/o moratòria de les cotitzacions socials de la Seguretat Social per a empreses i autònoms. link
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
INFORMES CGPE
Os adjuntamos informes hechos por los asesores del CGPE sobre diferentes temas de interés.
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre medidas para los procuradores como consecuencia del estado de alarma por la crisis sanitaria del COVID-19. link
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre financiación a través de la línea de avales. Real Decreto-ley 8/2020, de 17 de marzo – Instituto de Crédito oficial (ICO) como consecuencia del estado de alarma generado por el COVID-19. link
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre el Real Decreto-ley 11/2020, de 31 de marzo, por el que se adoptan medidas urgentes complementarias en el ámbito social y económico para hacer frente al COVID-19. link
- Informe elaborado por la asesoría jurídicafinanciera del CGPE sobre aplazamiento y/o moratoria de las cotizaciones sociales de la Seguridad Social para empresas y autónomos. link
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 140/20 – MISSATGE PRESIDENT CGPE
MISSATGE PRESIDENT CGPE
Us adjuntem enllaç on podreu visualitzar el missatge del President del Consejo General de Procuradores de España, Sr. Juan Carlos Estévez.
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
MENSAJE PRESIDENTE CGPE
Os adjuntamos enlace donde podréis visualizar el mensaje del Presidente del Consejo General de Procuradores de España, D. Juan Carlos Estévez.
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de abril de 2020
AVIS 139/20 – RECOMANACIONS ENTORN ALS RÈGIMS DE COMUNICACIÓ I ESTANÇA DELS FILLS I FILLES DURANT L’ESTAT D’ALARMA
RECOMANACIONS ENTORN ALS RÈGIMS DE COMUNICACIÓ I ESTANÇA DELS FILLS I FILLES DURANT L’ESTAT D’ALARMA
Us adjuntem els acords i recomanacions de l'Equip d'Assessorament Tècnic Civil en l'Àmbit de Família (EATAF) entorn als règims de comunicació i estança dels fills i filles durant l’estat d’alarma.
Podeu consultar el document accedint al següent enllaç: EATAF
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
RECOMENDACIONES SOBRE LOS REGÍMENES DE COMUNICACIÓN Y ESTANCIA DE LOS HIJOS E HIJAS DURANTE EL ESTADO DE ALARMA
Os adjuntamos los acuerdos y recomendaciones del Equipo de Asesoramiento Técnico Civil en el Ámbito de Familia (EATAF) sobre los regímenes de comunicación y estancia de los hijos e hijas durante el estado de alarma.
Podéis consultar el documento accediendo al siguiente enlace: EATAF
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 de abril de 2020
AVIS 138/20 – ACORD COMISSIÓ EXECUTIVA DE SEGUIMENT DEL TSJC
ACORD COMISSIÓ EXECUTIVA DE SEGUIMENT DEL TSJC
Us adjuntem els acords adoptats per la Comissió Executiva de Seguiment del TSJC constituïda pel COVID-19 en sessió celebrada el dia 6 d’abril.
Podeu consultar el document accedint al següent enllaç: Acta
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
ACUERDO COMISIÓN EJECUTIVA DE SEGUIMIENTO DEL TSJC
Os adjuntamos los acuerdos adoptados por la Comisión Ejecutiva de Seguimiento del TSJC constituida por el COVID-19 en sesión celebrada el día 6 de abril.
Podéis consultar el documento accediendo al siguiente enlace: Acta
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 de abril de 2020
AVIS 138/20 – ACORD COMISSIÓ EXECUTIVA DE SEGUIMENT DEL TSJC
ACORD COMISSIÓ EXECUTIVA DE SEGUIMENT DEL TSJC
Us adjuntem els acords adoptats per la Comissió Executiva de Seguiment del TSJC constituïda pel COVID-19 en sessió celebrada el dia 6 d’abril.
Podeu consultar el document accedint al següent enllaç: Acta
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 d’abril de 2020
____________________________________________________________________________________________________
ACUERDO COMISIÓN EJECUTIVA DE SEGUIMIENTO DEL TSJC
Os adjuntamos los acuerdos adoptados por la Comisión Ejecutiva de Seguimiento del TSJC constituida por el COVID-19 en sesión celebrada el día 6 de abril.
Podéis consultar el documento accediendo al siguiente enlace: Acta
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 de abril de 2020