- AVIS 163/17 - INSPECCIO JUTJATS BARCELONA I GRANOLLERS
- AVIS 162/17 - SUBSTITUCIONS AGOST 2017
- AVIS 161/17 - PUBLICACIO LLEI 4/2017 I ORDRE HFP/633/2017
- AVIS 160/17 - INSTAL·LACIO EQUIPS MULTIFUNCIO
- AVIS 159/17 - INCIDENCIA MODUL TTA-PRESENTACIO DEMANDES TELEMATIQUES
- incidència TTA
- AVIS 158/17 - SESSIONS ADMINISTRACIO DE JUSTICIA A CATALUNYA: MODEL DE JUSTICIA PER A CATALUNYA
- AVIS 157/17 - INICI PERIODE OBLIGATORI RED TOTALMENT TELEMATIC ALS JUTJATS MERCANTILS DE BARCELONA
- AVIS 156/17 - PROCURADORS QUE HAN DEMANAT SER SUBSTITUÏTS AGOST 2017
- AVIS 155/17 - ENTRADA EN FUNCIONAMENT DEL MODUL TRA-E.JUSTICIA.CAT A 6 NOUS JUTJATS
- AVIS 154/17 - PROBLEMA CLIMATITZACIO EDIFICI JUTJATS SABADELL
- AVIS 153/17 - CREACIO DE LA COMISSIO SOCIAL
- AVIS 152/17 - ENTRADA EN VIGOR MODIFICACIO ART. 52.1 DE LA LEC
- AVIS 151/17 - DADES PROFESSIONALS PER AGENDA 2018
- EDIFICI SABADELL
AVIS 163/17 – INSPECCIO JUTJATS BARCELONA I GRANOLLERS
INSPECCIÓ JUTJATS BARCELONA I GRANOLLERS
Als efectes del que està previst en l’article 175.3 de la Llei Orgànica del Poder Judicial, es comunica a tots els col·legiats que, pel Servei d’Inspecció del Consejo General del Poder Judicial i de la Fiscalia Superior de Catalunya, s’han programat les següents inspeccions ordinàries:
. Jutjats del Contenciós-Administratiu núm. 1, 5 i 16 de Barcelona, la setmana del 9 al 13 d’octubre de 2017.
. Fiscalia d’Àrea de Granollers, el dia 25 de juliol de 2017.
Es recorda que tots els col·legiats tenen el dret a formular queixes, suggeriments, iniciatives i disfuncions relatives al funcionament de l’esmentat Jutjat i, a l’empara del que està previst al referit article 175.3 de la Llei Orgànica del Poder Judicial, el nostre Col·legi elaborarà un informe sobre el funcionament del Jutjat en qüestió, amb reserva de les dades del col·legiat, que s’elevarà a la Inspecció del Consejo General del Poder Judicial i a la Fiscalia Superior de Catalunya.
JUNTA ICPB
Barcelona, 14 de juliol de 2017
AVIS 162/17 – SUBSTITUCIONS AGOST 2017
SUBSTITUCIONS AGOST 2017
Tots els col·legiats que han demanat ser substituïts durant el mes d’AGOST i, els interessi donar alguna instrucció concreta sobre qualsevol assumpte als Procuradors encarregats de les substitucions durant aquest mes, hauran de comunicar-ho per escrit a aquesta Secretaria, abans del 28 de juliol al fax 933152099 o al mail suportsecretaria@icpb.es
Es tindran per fidedignes les dades dels advocats que figuren a la web del Col·legi d’Advocats de Barcelona i la dels diferents Col·legis d’Advocats de Catalunya.
Podeu consultar la fitxa de les instruccions que heu d’omplir en el següent link
JUNTA ICPB
Barcelona, 13 de juliol de 2017
AVIS 161/17 – PUBLICACIO LLEI 4/2017 I ORDRE HFP/633/2017
PUBLICACIÓ LLEI 4/2107 I ORDRE HFP/633/2017
Us recordem que en el BOE núm. 154 s’ha publicat la Llei 4/2017 de 28 de juny de 2017 de modificació de la Llei 15/2015, de 2 de juliol, de la jurisdicció voluntària.
Així mateix, us informem que en el BOE núm. 158 s’ha publicat l’ordre HFP/633/2017, de 28 de juny, per la qual s'aproven els models de poders inscribibles en el Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Administració General de l'Estat i en el Registre electrònic d'apoderaments de les Entitats Locals i s'estableixen els sistemes de signatura vàlids per realitzar els apoderaments apud acta a través de mitjans electrònics.
Podeu consultar l’esmentada normativa en els següents links:
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 de juliol de 2017
AVIS 160/17 – INSTAL·LACIO EQUIPS MULTIFUNCIO
INSTAL·LACIÓ EQUIPS MULTIFUNCIÓ
Com a complement dels avisos 142/16 i 13/17, us informem que des del Servei d’implantació i Seguiment de Programes Informàtics ens han comunicat que s’ha completat el desplegament i instal·lació dels equips multifunció destinats als professionals per escanejar els documents que aquests sol·liciten als òrgans judicials i facilitar les còpies dels mateixos als procuradors.
Us recordem que l’operativa de la gestió de les còpies és la següent:
Com a norma general, els procuradors podran utilitzar els equips instal·lats pel seu ús exclusiu dins dels edificis judicials però fora de la pròpia dependència de l’òrgan judicial.
. Aquest equipament només permet l’escaneig de documents cap a un dispositiu USB, per la qual cosa l’usuari s’haurà de dotar prèviament d’un llapis de memòria on poder-se descarregar la documentació escanejada.
. L’usuari s’identificarà a la màquina multifunció teclejant un codi identificatiu (codi PIN). En el cas del nostre Col·legi el codi identificatiu (codi PIN) és el 5492.
. L’ús d’aquest maquinari és prou senzill, però s’ha posat un cartell amb les indicacions que cal seguir al costat de cada multifunció.
. L’excepció a l’apartat anterior és la Ciutat de la Justícia, on les màquines multifunció dedicades als procuradors sí que tindran la possibilitat d’imprimir o fotocopiar. Per aquest cas particular, circumscrit als casos específics de gratuïtat de còpies, l’usuari haurà de sol·licitar la targeta d’activació de la multifunció a l’òrgan judicial.
Per casos específics (justícia gratuïta, torn d’ofici, etc.), qualsevol col·lectiu professional encara mantindrà la possibilitat d’imprimir per les màquines multifunció ubicades dins dels òrgans judicials. Per fer-ho, en aquest cas, l’òrgan judicial facilitarà a l’usuari la targeta d’activació juntament amb els documents dels procediments que s’hagin de fotocopiar. Un cop finalitzat el procés, l’usuari retornarà a l’òrgan judicial els documents i la targeta.
JUNTA ICPB
Barcelona, 7 de juliol de 2017
AVIS 159/17 – INCIDENCIA MODUL TTA-PRESENTACIO DEMANDES TELEMATIQUES
INCIDÈNCIA MÒDUL TTA – PRESENTACIÓ DEMANDES TELEMÀTIQUES
Us informem que s’han detectat problemes en l’enviament de demandes telemàtiques a través del mòdul TTA. Des de l’àrea TIC del Departament de Justícia ens han confirmat que aquesta tarda estarà solucionada la incidència. En el cas de que qualsevol col·legiat tingui alguna incidència tècnica que no li permeti presentar una demanda de termini (que avui sigui el dia de gràcia), preguem ens ho comuniqui al Col·legi al correu electrònic notificaciones@icpb.es per tal de sol·licitar un certificat al Departament que permeti solucionar la presentació d’aquesta demanda.
JUNTA ICPB
Barcelona, 6 de juliol de 2017
incidència TTA
AVIS 158/17 – SESSIONS ADMINISTRACIO DE JUSTICIA A CATALUNYA: MODEL DE JUSTICIA PER A CATALUNYA
SESSIONS L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA A CATALUNYA: MODEL DE JUSTÍCIA PER A CATALUNYA
Com a complement de l’avís 127/17, us informem que des del CEJFE ens han comunicat que s’ha ampliat el termini d’inscripcions per a les jornades sobre l’Administració de Justícia a Catalunya: model de justícia per a Catalunya.
La inscripció per al dia 10 de juliol es podrà fer fins el dia 9 de juliol i la inscripció per al dia 12 de juliol es podrà fer fins al dia 11 de juliol.
Poder clicar el següent enllaç per a realitzar aquestes inscripcions
Per a més informació podeu consultar la pàgina web http://cejfe.gencat.cat/ca/inici/
JUNTA ICPB
Barcelona, 5 de juliol de 2017
AVIS 157/17 – INICI PERIODE OBLIGATORI RED TOTALMENT TELEMATIC ALS JUTJATS MERCANTILS DE BARCELONA
INICI PERÍODE OBLIGATORI RED TOTALMENT TELEMÀTIC ALS JUTJATS MERCANTILS DE BARCELONA
Com a complement de l’avís 93/17 relatiu a l’inici del desplegament (període voluntari) en data 8 de maig de 2017, de la presentació de demandes i escrits telemàtics en els jutjats mercantils del partit judicial de Barcelona, us informem que des del Servei d'Implantació i Seguiment de Programes Informàtics ens han comunicat que s’ha fixat el dia 10 de juliol com a data d’inici de la presentació obligatòria. Com a excepció a la norma general de presentació d’escrits telemàtics, els escrits adreçats a l’oficina comú de tramitació concursal es continuaran presentant en paper, fins que no estigui preparada la possibilitat de fer-ho telemàticament. Aquests escrits concrets, i d’altres que per impossibilitat tècnica no es puguin presentar telemàticament, seran presentats pels professionals en format paper pel circuit tradicional que s’estigui utilitzant fins ara.
JUNTA ICPB
Barcelona, 3 de juliol de 2017
AVIS 156/17 – PROCURADORS QUE HAN DEMANAT SER SUBSTITUÏTS AGOST 2017
PROCURADORS QUE HAN DEMANAT SER SUBSTITUÏTS AGOST 2017
Us informem que es troba publicat a l’àrea privada de la pàgina web del Col·legi (normativa interna / annexos circulars), el llistat dels Procuradors que han demanat ser substituïts durant el proper mes d’agost i en quins partits judicials, per a la seva comprovació.
Podeu consultar aquest llistat clicant el següent link: Llistat
JUNTA ICPB
Barcelona, 3 de juliol de 2017
AVIS 155/17 – ENTRADA EN FUNCIONAMENT DEL MODUL TRA-E.JUSTICIA.CAT A 6 NOUS JUTJATS
ENTRADA EN FUNCIONAMENT DEL MÒDUL TRA-E.JUSTICIA.CAT ALS JUTJATS SOCIALS NÚM. 25, 26, 27 I 28 I SECCIONS 11 I 16 DE L’AUDIÈNCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
Us informem que la Direcció General de Modernització de l’Administració de Justícia ens ha comunicat que dilluns, dia 3 de juliol es posa en marxa als Jutjats Socials núm. 25, 26, 27 i 28 i Seccions 11 i 16 de l’Audiència Provincial de Barcelona el mòdul de gestió processal, que s’integra dins el sistema e-justicia.cat.
El mòdul de gestió processal és el primer pas per a l’assoliment de l’expedient judicial electrònic. Aquest sistema incorpora un seguit de funcionalitats que suposen un salt qualitatiu en la tramitació electrònica.
JUNTA ICPB
Barcelona, 30 de juny de 2017
AVIS 154/17 – PROBLEMA CLIMATITZACIO EDIFICI JUTJATS SABADELL
PROBLEMA CLIMATITZACIÓ EDIFICI JUTJATS SABADELL
Us informem que, arran dels problemes amb la climatització de l’edifici dels jutjats de Sabadell, la Inspecció de Treball va decidir ahir a la tarda tancar l’activitat des de la primera planta fins a la planta vuitena.
Aquest matí a les 8:30 la gerència territorial ens informava de que s’havia interposat un recurs contra aquesta mesura i que havia estat admès per la qual cosa la mesura de tancament seria revocada, tal i com us hem informat mitjançant missatge SMS. Fins que la gerència no ha rebut la confirmació per escrit no s’ha autoritzat el lliure accés total.
Hores d’ara ens confirmen que ja estan obertes totes les plantes i que segurament demà ja estarà de nou operatiu un dels motors de climatització que no estava funcionant de manera correcta.
JUNTA ICPB
Barcelona, 29 de juny de 2017
AVIS 153/17 – CREACIO DE LA COMISSIO SOCIAL
CREACIÓ DE LA COMISSIÓ SOCIAL
Us informem que la Junta de Govern ha aprovat la creació d’una comissió social, amb l’objectiu de tractar de manera personalitzada els possibles casos de col·legiats que per problemes econòmics, familiars o d’altres de naturalesa similar puguin originar situacions de dificultats per seguir desenvolupant la seva tasca professional. La comissió estudiarà de manera detallada els possibles casos dels que tingui coneixement, fent una valoració i proposant a la Junta mesures d’ajuda, si escau.
Aquesta comissió està formada per la Vicesecretària i el Tresorer del Col·legi juntament amb els companys Antonio Cortada, Fernando Bertran i Jaume Lluís Aso, amb l’assistència també del gerent del Col·legi.
La tasca d’aquesta comissió pretén ser el primer pas per a la futura creació d’una Fundació que tingui aquesta mateixa finalitat i disposi dels seus propis recursos per dur-la a terme.
JUNTA ICPB
Barcelona, 29 de juny de 2017
AVIS 152/17 – ENTRADA EN VIGOR MODIFICACIO ART. 52.1 DE LA LEC
ENTRADA EN VIGOR MODIFICACIÓ ART. 52.1 DE LA LEC
Us recordem que demà dia 30 de juny entrarà en vigor la modificació de l’apartat 1 de l’article 52 de la LEC que preveu la disposició final 4.1 de la Llei 20/2011, de 21 de juliol, del Registre civil, que estableix que “En els processos contra les resolucions i actes que dicti la Direcció General dels Registres i del Notariat en matèria de Registre Civil, a excepció de les sol·licituds de nacionalitat per residència, serà competent el Jutjat de Primera Instància de la capital de província del domicili del recurrent”.
JUNTA ICPB
Barcelona, 29 de juny de 2017
AVIS 151/17 – DADES PROFESSIONALS PER AGENDA 2018
DADES PROFESSIONALS PER L’AGENDA 2018
Us comuniquem que teniu a la vostra disposició a la pàgina web del Col·legi (normativa interna / annexos circulars), les vostres dades professionals que es publicaran a l’agenda 2018 per tal de verificar si són correctes. Si voleu fer qualsevol canvi, l’haureu d’adreçar al correu electrònic suportsecretaria@icpb.es, abans del proper dilluns dia 10 de juliol.
Podeu consultar les vostres dades per l’agenda 2018 clicant el següent link
JUNTA ICPB
Barcelona, 29 de juny de 2017