- AVIS 215/17 - ATC: NOVES FUNCIONALITATS TELEMATIQUES
- DEFUNCIO PARE PROCURADOR
- AVIS 213/17 - AFECTACIO PRESENTACIO ESCRITS TELEMATICS
- AVIS 212/17 - COMANDA AGENDES
- AVIS 211/17 - ACORDS AUDIENCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
- AVIS 210/17 - LOTERIA DE NADAL 2017
- AVIS 209/17- CERTIFICAT PER INDISPONIBILITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
- AVIS 208/17- INCIDÈNCIA AMB EJUSTICIA.CAT
- AVIS 207/17 - TANCAMENT INCIDENCIA EJUSTICIA.CAT
- AVIS 206/17 - ACORD SALA DE GOVERN TSJC
- AVIS 205/17 - CERTIFICAT PER INDISPONIBILITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
- AVIS 204/17 - INCIDENCIES AMB EJUSTICIA.CAT
- INCIDENCIES EJUSTICIA.CAT
- AVIS 203/17 - 1r SEMINARI CEP DEL NOU CURS: CLAUSULA TERRA I CONDICIONS GENERALS DE LA CONTRACTACIO
- AVIS 202/17 - INSPECCIO JUTJAT SABADELL
AVIS 215/17 – ATC: NOVES FUNCIONALITATS TELEMATIQUES
ATC: NOVES FUNCIONALITATS TELEMÀTIQUES
Us informem que l’Agència Tributària Catalana ens ha comunicat que s’han implementat, a la seu electrònica de l’Agència Tributària de Catalunya (ATC), les funcionalitats de sol·licitud telemàtica d’ajornaments i fraccionaments, així com d’interposició de recursos de reposició.
Aquests tràmits telemàtics es poden fer en nom propi i també en nom de terceres persones (sempre que el presentador estigui adherit a un conveni per a la presentació telemàtica en nom de tercers).
L’accés requereix identificació digital, com pot ser l’idCAT Mòbil o qualsevol dels sistemes reconeguts pel Consorci d'Administració Oberta de Catalunya (AOC).
Podeu sol·licitar telemàticament ajornaments i fraccionaments, de deutes derivats de:
– Liquidacions que l'ATC hagi emès i notificat, relatives a qualsevol impost que l'Agència gestioni.
– Provisions de constrenyiment relatives a deutes en període executiu.
– Diligències de deutes en període executiu i en fase d'embargament.
– Autoliquidacions de tributs propis. Es preveu que abans de finals d'any es podrà fer la petició telemàtica també per a altres autoliquidacions, especialment transmissions patrimonials i successions.
Pel que fa als recursos de reposició, podeu tramitar telemàticament la interposició de recursos contra resolucions, liquidacions, provisions de constrenyiment i diligències d’embargament que l’ATC hagi emès i notificat.
Està planificada la implantació telemàtica, en properes versions, de la presentació d’al·legacions contra propostes de liquidació i de la contestació de requeriments.
Teniu a la vostra disposició, si us cal més informació detallada, les guies següents:
Guia de tramitació telemàtica d’ajornaments i fraccionaments
Guia de tramitació telemàtica de recursos de reposició
JUNTA ICPB
Barcelona, 25 d’octubre de 2017
DEFUNCIO PARE PROCURADOR
DEFUNCIÓ PARE PROCURADOR
Amb molt de sentiment es comunica a tots els col·legiats que ha mort el Sr. ALBERT DOMÈNECH BOADA (a.c.s), pare del nostre amic i company Sr. ALBERT DOMÈNECH MARTÍNEZ.
El funeral tindrà lloc demà, dia 25 d’octubre, a les 11:00 hores al Tanatori de Granollers (C/ Veneçuela s/n).
JUNTA ICPB
Barcelona, 24 d’octubre de 2017
AVIS 213/17 – AFECTACIO PRESENTACIO ESCRITS TELEMATICS
AFECTACIÓ PRESENTACIÓ ESCRITS TELEMÀTICS
Us informem que el SISPI del Departament de Justícia ens ha comunicat que el proper dimecres dia 25 d’octubre entre les 16h i les 19h, es durà a terme una actuació tècnica sobre l’Extranet del professional, que comportarà la indisponiblitat temporal del registre d’escrits (RED).
Així mateix, durant aquest interval sí estarà disponible la presentació de demandes (TTA).
JUNTA ICPB
Barcelona, 23 d’octubre de 2017
AVIS 212/17 – COMANDA AGENDES
COMANDA D’AGENDES
Us informem que tots aquells col·legiats que desitgin comprar Agendes de l’any 2018, al preu de 20 € unitat (IVA inclòs), ho facin saber a la Secretaria del Col·legi al mail comptabilitat@icpb.es, abans del dia 31 d’octubre, indicant on les volen recollir (Delegació o Ciutat de la Justícia). Atès que hi ha un número limitat d’agendes, s’admetran les peticions per ordre de sol·licitud.
Així mateix, es recorda a tots els col·legiats que ja els hi correspon una agenda gratuïta i que, per tant, aquesta no s’ha d’encarregar.
JUNTA ICPB
Barcelona, 19 d’octubre de 2017
AVIS 211/17 – ACORDS AUDIENCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
ACORDS AUDIÈNCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
Us donem trasllat de l’Acord adoptat pels Presidents de les Seccions Civils de l’Audiència Provincial de Barcelona, en la reunió per a la unificació de criteris de data 29 de setembre de 2017.
Podeu consultar aquest acord clicant el següent link: Acord
JUNTA ICPB
Barcelona, 18 d’octubre de 2017
AVIS 210/17 – LOTERIA DE NADAL 2017
LOTERIA DE NADAL 2017
Es comunica a tots els col·legiats que, en referència als dècims del sorteig extraordinari de la "Loteria de Nadal" que se celebrarà el proper dia 22 de desembre, el procediment de repartiment serà el següent:
Tenint en compte la disponibilitat de dècims per aquest any, tots els col·legiats exercents tenen reservat i a la seva disposició UN dècim.
Important: Aquells col·legiats que no desitgin adquirir el mateix, han de comunicar-ho per escrit al mail comptabilitat@icpb.es o al fax: 93 315 20 99, abans del proper dia 8 de novembre.
Durant la primera quinzena de novembre es procedirà a carregar en compte bancari l’import del dècim (20 €) i es lliurarà al col·legiat a principis de desembre.
JUNTA ICPB
Barcelona, 18 d’octubre de 2017
AVIS 209/17- CERTIFICAT PER INDISPONIBILITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
CERTIFICAT PER INDISPONIBILITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
Us informem de que, donat que el darrer divendres dia 13 molts professionals no van poder presentar escrits telemàtics amb normalitat ja que en la plataforma ejusticia.cat es van produir indisponiblitats del servei de manera intermitent, des del Col·legi vam sol·licitar a la Direcció de Modernització de l’Administració de Justícia que s’emetés un certificat d’indisponiblitat.
Aquesta petició ha estat acceptada i ens confirmen que el certificat ja està disponible.
Podeu descarregar el certificat des del propi Portal del Professional.
JUNTA ICPB
Barcelona, 16 d’octubre de 2017
AVIS 208/17- INCIDÈNCIA AMB EJUSTICIA.CAT
INCIDÈNCIA AMB EJUSTICIA.CAT
Us confirmem que avui s’ha produït una incidència tècnica amb la plataforma ejusticia.cat, que ha comportat la indisponiblitat del sistema entre les 10:45 i les 11:30, aproximadament.
Segons ens comunica el SISPI, la incidència ja ha estat resolta i la plataforma funciona actualment amb normalitat.
JUNTA ICPB
Barcelona, 16 d’octubre de 2017
AVIS 207/17 – TANCAMENT INCIDENCIA EJUSTICIA.CAT
TANCAMENT INCIDÈNCIA EJUSTICIA.CAT
Com a complement de l’AVÍS 205/17, us informem que des del SISPI ens han confirmat que la incidència tècnica de la plataforma ejusticia.cat ja està tancada i està funcionant amb normalitat, tot i que el restabliment del servei s’ha produït amb intermitències durant el matí.
JUNTA ICPB
Barcelona, 13 d’octubre de 2017
AVIS 206/17 – ACORD SALA DE GOVERN TSJC
ACORD SALA DE GOVERN TSJC
Adjuntem a la present i als efectes merament informatius, l’Acord de la Sala de Govern del TSJC, que ha rebut el Col·legi per ser traslladada a tots vosaltres.
Per veure aquest Acord cliqueu el següent link: Acord Sala de Govern
JUNTA ICPB
Barcelona, 13 d’octubre de 2017
AVIS 205/17 – CERTIFICAT PER INDISPONIBILITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
CERTIFICAT PER INDISPONIBILITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
Us informem que des de la Direcció General de Modernització de l’Administració de Justícia ens han comunicat que ja s’ha emès un certificat amb motiu de les afectacions que el sistema e-Justicia.cat va patir el passat dia 11 d’octubre degut a un problema amb els components de signatura.
Aquest certificat està a disposició dels professionals que haguessin de presentar escrits i/o demandes a termini i que per motiu d’aquesta incidència necessitin del corresponent justificant.
Podeu descarregar el certificat des del següent link: Certificat indisponibilitat
Tot i així, hem detectat que a hores d’ara la plataforma continua sense funcionar, per la qual cosa hem comunicat la incidència al CAU per tal de que, si escau, es perllongui el pla de contingència.
JUNTA ICPB
Barcelona, 13 d’octubre de 2017
AVIS 204/17 – INCIDENCIES AMB EJUSTICIA.CAT
INCIDÈNCIES AMB EJUSTICIA.CAT
Com a complement del SMS que hem enviat aquest matí, us confirmem que persisteix l’incidència amb la plataforma ejusticia.cat, degut a un problema amb els components de signatura.
Atesa la situació i hora del dia, el Departament ha decidit activar novament el pla de contingència, el qual estableix que “tots els professionals que el dia de la incidència hagin de presentar una demanda o escrit telemàtic a termini tenen l’opció de presentar–lo el dia laborable posterior a la incidència adjuntant-hi el certificat o justificant d’indisponibilitat que hi ha a la web de l’Administració de justícia per tal que la unitat judicial destinatària l’accepti”.
Divendres dia 13 d’octubre el Departament de Justícia enviarà al Col·legi un correu electrònic on adjuntaran el certificat d’indisponibilitat, el qual us traslladarem. Així mateix, dilluns dia 16 d’octubre també es publicarà al web de l’Administració de justícia aquest mateix certificat d’indisponiblitat, el qual s’haurà d’adjuntar quan es torni a presentar per via telemàtica la demanda o escrit de termini.
JUNTA ICPB
Barcelona, 11 d’octubre de 2017
INCIDENCIES EJUSTICIA.CAT
AVIS 203/17 – 1r SEMINARI CEP DEL NOU CURS: CLAUSULA TERRA I CONDICIONS GENERALS DE LA CONTRACTACIO
1r SEMINARI CEP DEL NOU CURS: CLÀUSULA TERRA I CONDICIONS GENERALS DE LA CONTRACTACIÓ
Us recordem que el nou curs del Centre d’Estudis de la Procura (CEP) arrenca el proper dijous 19 d’octubre amb el seminari “Clàusula terra i Condicions Generals de la Contractació: aspectes substantius i processals”, que anirà a càrrec de Marta Nadal Disla, Magistrada del Jutjat de 1a Instància n. 50 Bis de Barcelona. La sessió tindrà lloc entre les 14.00 i les 16.00 hores, en el centre de suport professional de Ciutat de la Justícia.
Durant el seminari s’analitzarà la clàusula terra, especialment la normativa i jurisprudència aplicables, així com les qüestions processals rellevants que es plantegen. La ponent abordarà també les reclamacions de despeses de constitució d’hipoteca i respondrà a totes les qüestions que plantegin els assistents.
Si voleu contactar amb el CEP per inscriure-us a la sessió o per demanar-ne més informació, podeu escriure a cep@icpb.es o bé trucar al telèfon 93 319 98 36. Les places són limitades amb un rigorós ordre d’inscripció.
Continuant amb la política de preus reduïts, que va començar el CEP l’any passat, els seminaris i les activitats de 2 hores tenen un cost cadascun de 30 €, però la tarifa es redueix per als procuradors que s’apuntin a tots els seminaris del curs i queda tan sols en 25 € per sessió. Així mateix, hi ha un preu especial per als procuradors de fins a 5 anys de col·legiació de només 15 €.
Podeu consultar en la programació del CEP en el següent link i també podeu descarregar-lo amb el QR que porta imprès.
Esperem que aquest seminari sigui del vostre interès.
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 d’octubre de 2017
AVIS 202/17 – INSPECCIO JUTJAT SABADELL
INSPECCIÓ JUTJAT SABADELL
Als efectes del que està previst en l’article 175.3 de la Llei Orgànica del Poder Judicial, es comunica a tots els col·legiats que, pel Servei d’Inspecció del Consejo General del Poder Judicial, s’ha programat la següent inspecció ordinària:
. Jutjat del Penal núm. 4 de Sabadell, el dia 7 de novembre de 2017.
Es recorda que tots els col·legiats tenen el dret a formular queixes, suggeriments, iniciatives i disfuncions relatives al funcionament de l’esmentat Jutjat i, a l’empara del que està previst al referit article 175.3 de la Llei Orgànica del Poder Judicial, el nostre Col·legi elaborarà un informe sobre el funcionament del Jutjat en qüestió, amb reserva de les dades del col·legiat, que s’elevarà a la Inspecció del Consejo General del Poder Judicial.
JUNTA ICPB
Barcelona, 5 d’octubre de 2017