- AVIS 75/19 - ACORDS PRESIDENT DEL TSJC I DEGANA DELS JUTJATS DE MARTORELL
- AVIS 74/19 - ACREDITACIO PERSONACIO EN CONCURSOS PER OBTENIR ARXIUS DELS DOCUMENTS
- AVIS 73/19 - PAGAMENT TORN D' OFICI
- AVIS 72/19 - ATURADES LEXNET
- AVIS 71/19 - ACORD SALA DE GOVERN I NORMES DE REPARTIMENT SECCIONS PENALS AUDIENCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
- AVIS 70/19 - ATENCIO JUTJAT DE PRIMERA INSTANCIA I INSTRUCCIO NUM. 1 D' ESPLUGUES DE LLOBREGAT
- AVIS 69/19 - PROPER SEMINARI CEP: ASPECTES PROCESSALS DE DRET REGISTRAL
- AVIS 68/19 - ADAPTACIO DEL PRAT DE LLOBREGAT AL MODEL UNIC DE L' OFICINA JUDICIAL
- AVIS 67/19 - NOTA INFORMATIVA TRIBUNAL CONSTITUCIONAL
- AVIS 66/19 - ATURADA LEXNET
- AVIS 65/19 - TALLER D' ACTUALITAT: "Com afecta al procurador el RDL 7/2019 d' 1 de març, de mesures urgents en materia d'habitatge i lloguer?"
- AVIS 64/19 - EL GRUP D' ADVOCATS JOVES (GAJ) CONVIDA A PARTICIPAR ALS PROCURADORS DEL COL·LEGI DE BARCELONA AL SEU AFTERWORK
- AVIS 63/19 - CONFERENCIA COMISSIO INTERCOL·LEGIAL DE SENIORS
- DEFUNCIO LLETRADA DE L' ADMINISTRACIO DE JUSTICIA SRA. BIBIANA PERALES
- AVIS 61/19 - REGISTRE GENERAL TRIBUNAL SUPREM
AVIS 75/19 – ACORDS PRESIDENT DEL TSJC I DEGANA DELS JUTJATS DE MARTORELL
ACORDS PRESIDENT DEL TSJC I DEGANA DELS JUTJATS DE MARTORELL
Us donem trasllat dels Acords del President del TSJC i de la Magistrada Degana dels Jutjats de Martorell, relatius a l’activitat dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció núm. 1 i 5 de Martorell.
Podeu consultar aquests Acords accedint als següents enllaços:
Acord TSJC
Acord Degana
JUNTA ICPB
Barcelona, 28 de març de 2019
ACUERDOS PRESIDENTE DEL TSJC Y DECANA DE LOS JUZGADOS DE MARTORELL
Os damos traslado de los Acuerdos del Presidente del TSJC y de la Magistrada Decana de los Juzgados de Martorell, relativos a la actividad de los Juzgados de Primera Instancia e Instrucción núm. 1 y 5 de Martorell.
Podéis consultar estos Acuerdos accediendo a los siguientes enlaces:
Acuerdo TSJC
Acuerdo Decana
JUNTA ICPB
Barcelona, 28 de marzo de 2019
AVIS 74/19 – ACREDITACIO PERSONACIO EN CONCURSOS PER OBTENIR ARXIUS DELS DOCUMENTS
ACREDITACIÓ PERSONACIÓ EN CONCURSOS PER OBTENIR ARXIUS DELS DOCUMENTS
Us informem que des del Servei Comú Concursal ens han comunicat que a partir del dia 1 d’abril de 2019, no es facilitarà cap informació o descàrrega de documents sense estar personat en el concurs, recomanant que, per agilitzar el lliurament o descàrrega dels corresponents arxius, s’haurà d’acreditar aquesta circumstància mitjançant el justificant de presentació o bé resolució que ho acrediti.
JUNTA ICPB
Barcelona, 28 de març de 2019
ACREDITACIÓN PERSONACIÓN EN CONCURSOS PARA OBTENER ARCHIVOS DE LOS DOCUMENTOS
Os informamos que desde el Servicio Común Concursal nos han comunicado que a partir del día 1 de abril de 2019, no se facilitará ninguna información o descarga de documentos sin estar personado en el concurso, recomendando que, para agilizar la entrega o descarga de los correspondientes archivos, habrá que acreditar dicha circunstancia mediante el justificante de presentación o bien resolución que lo acredite.
JUNTA ICPB
Barcelona, 28 de marzo de 2019
AVIS 73/19 – PAGAMENT TORN D’ OFICI
PAGAMENT TORN D’OFICI
Us informem que, havent rebut avui transferència del Departament de Justícia relativa a la subvenció de les actuacions en concepte d’assistència jurídica gratuïta, el Col·legi procedirà a la major brevetat possible a efectuar el pagament de les quantitats corresponents al 100% del mes de gener i al 98% del mes de febrer.
JUNTA ICPB
Barcelona, 28 de març de 2019
PAGO TURNO DE OFICIO
Os informamos que, habiendo recibido hoy transferencia del Departament de Justícia relativa a la subvención de las actuaciones en concepto de asistencia jurídica gratuita, el Colegio procederá a la mayor brevedad posible a efectuar el pago de las cantidades correspondientes al 100% del mes de enero y al 98% del mes de febrero.
JUNTA ICPB
Barcelona, 28 de marzo de 2019
AVIS 72/19 – ATURADES LEXNET
ATURADES LEXNET
Us informem que des de la Subdirecció General de Noves Tecnologies del Ministeri de Justícia ens han comunicat que, amb motiu de tasques de manteniment, s’aturarà el sistema LexNET els següents dies:
. El dia 29 de març des de les 20:00h fins el dia 31 de març a les 23:59h.
. El dia 5 d’abril des de les 17:30h fins el dia 7 d’abril a les 23:30h.
. El dia 13 d’abril des de les 9:00h fins el dia 14 d’abril a les 23:59h.
JUNTA ICPB
Barcelona, 28 de març de 2019
PARADAS LEXNET
Os informamos que desde la Subdirección General de Nuevas Tecnologías del Ministerio de Justicia nos han comunicado que, con motivo de labores de mantenimiento, se parará el sistema LexNET los siguientes días:
. El día 29 de marzo desde las 20:00h hasta el día 31 de marzo a las 23:59h.
. El día 5 de abril desde las 17:30h hasta el día 7 de abril a las 23:30h.
. El día 13 de abril desde las 9:00h hasta el día 14 de abril a las 23:59h.
JUNTA ICPB
Barcelona, 28 de marzo de 2019
AVIS 71/19 – ACORD SALA DE GOVERN I NORMES DE REPARTIMENT SECCIONS PENALS AUDIENCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
ACORD SALA DE GOVERN I NORMES DE REPARTIMENT SECCIONS PENALS AUDIÈNCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
Us informem que el Secretari de Govern del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ens ha donat trasllat de l’Acord núm. 8 adoptat per la Comissió de la Sala de Govern d’aquest Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en sessió celebrada el 26 de març de 2019, així com el Text refós de les normes de repartiment de les Seccions Penals de l’Audiència Provincial de Barcelona per 2019, pel seu coneixement i efectes procedents.
Podeu consultar aquest Acord i el Text Refós accedint als següents enllaços:
Acord
Text Refós
JUNTA ICPB
Barcelona, 27 de març de 2019
ACUERDO SALA DE GOBIERNO Y NORMAS DE REPARTO SECCIONES PENALES AUDIENCIA PROVINCIAL DE BARCELONA
Os informamos que el Secretario de Gobierno del Tribunal Superior de Justicia de Catalunya nos ha dado traslado del Acuerdo nº 8 adoptado por la Comisión de la Sala de Gobierno de este Tribunal Superior de Justicia de Cataluña, en sesión celebrada el 26 de marzo de 2019, así como el Texto refundido de las normas de reparto de las Secciones Penales de la Audiencia Provincial de Barcelona para 2019, para su conocimiento y efectos procedentes.
Podéis consultar este Acuerdo y el Texto Refundido accediendo a los siguientes enlaces:
Acuerdo
Texto Refundido
JUNTA ICPB
Barcelona, 27 de marzo de 2019
AVIS 70/19 – ATENCIO JUTJAT DE PRIMERA INSTANCIA I INSTRUCCIO NUM. 1 D’ ESPLUGUES DE LLOBREGAT
ATENCIÓ JUTJAT DE PRIMERA INSTÀNCIA I INSTRUCCIÓ NÚM. 1 D’ESPLUGUES DE LLOBREGAT
Us informem de que el Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 1 d’Esplugues de Llobregat ha limitat la compareixença de professionals als dimarts i dijous durant l’horari habitual d’atenció al públic, per tal de poder actualitzar l’estat dels procediments i complimentar la documentació sol·licitada sobre la situació del Jutjat, degut a una Inspecció del CGPJ que serà realitzada durant els dies 7 i 8 de maig. S’exclouran d’aquesta restricció els temes d’urgència, guàrdia, assenyalaments anteriors, recursos o terminis que puguin ocasionar greus perjudicis a les parts. Així mateix, sol·licita el Jutjat que no s’efectuïn trucades telefòniques que no siguin d’urgència.
JUNTA ICPB
Barcelona, 27 de març de 2019
ATENCIÓN JUZGADO DE PRIMERA INSTANCIA E INSTRUCCIÓN NÚM. 1 DE ESPLUGUES DE LLOBREGAT
Os informamos de que el Juzgado de Primera Instancia e Instrucción núm. 1 de Esplugues de Llobregat ha limitado la comparecencia de profesionales a los martes y jueves durante el horario habitual de atención al público, para poder actualizar el estado de los procedimientos y cumplimentar la documentación solicitada sobre la situación del Juzgado, debido a una Inspección del CGPJ que será realizada durante los días 7 y 8 de mayo. Se excluirán de esta restricción los temas de urgencia, guardia, señalamientos anteriores, recursos o plazos que puedan ocasionar graves perjuicios a las partes. Asimismo, solicita el Juzgado que no se efectúen llamadas telefónicas que no sean de urgencia.
JUNTA ICPB
Barcelona, 27 de marzo de 2019
AVIS 69/19 – PROPER SEMINARI CEP: ASPECTES PROCESSALS DE DRET REGISTRAL
PROPER SEMINARI CEP: ASPECTES PROCESSALS DE DRET REGISTRAL
El proper dijous 11 d’abril, entre les 14 i les 16 hores, se celebrarà el seminari “Aspectes processals de Dret registral: actuacions inscriptibles, anotacions preventives i d’embargaments, adjudicacions, pròrrogues i problemàtica amb les qualificacions registrals”, a càrrec de Oscar Zorrilla Blanco, Registrador de la Propietat núm. 10 de Barcelona. La sessió tindrà lloc a la seu del Col·legi a la Ciutat de la Justícia (carrer de Victoria Kent núm. 4-B).
La intervenció dels Registres de la Propietat té una repercussió molt rellevant al llarg de nombrosos procediments i en relació a diverses actuacions judicials. En aquesta sessió seran objecte d’anàlisi i debat aspectes cabdals del Dret Registral que incideixen en la pràctica processal: les diferents formes de presentació al Registre dels documents judicials, la naturalesa jurídica de les anotacions d’embargaments judicials i, en particular, en el cas d’embargament de béns en règim de societat de guanys, l’habitatge habitual, la caducitat i l’execució. També es tractarà la casuística de les adjudicacions i les pròrrogues, les clàusules de les hipoteques que no accedeixen al Registre de la Propietat i les especialitats en matèria d’execució judicial directa.
Us recordem que els seminaris tenen un cost cadascun de 30 €. Així mateix, hi ha un preu especial per als procuradors de fins a 5 anys de col·legiació de només 15 €.
Si voleu contactar amb el CEP per inscriure-us al curs o per demanar més informació, podeu escriure un correu a cep@icpb.es o bé trucar al telèfon 93 813 56 38. Les places són limitades.
Podeu consultar la programació del CEP en el següent link
Esperem que aquest seminari sigui del vostre interès.
JUNTA ICPB
Barcelona, 26 de març de 2019
PRÓXIMO SEMINARIO CEP: ASPECTOS PROCESALES DE DERECHO REGISTRAL
El próximo jueves 11 de abril, entre las 14 y las 16 horas, se celebrará el seminario “Aspectes processals de Dret registral: actuacions inscriptibles, anotacions preventives i d’embargaments, adjudicacions, pròrrogues i problemàtica amb les qualificacions registrals”, a cargo de Oscar Zorrilla Blanco, Registrador de la Propiedad núm. 10 de Barcelona. La sesión tendrá lugar en la sede del Colegio en la Ciudad de la Justicia (calle de Victoria Kent núm. 4-B).
La intervención de los Registros de la Propiedad tiene una repercusión muy relevante a lo largo de numerosos procedimientos y en relación a diversas actuaciones judiciales. En esta sesión serán objeto de análisis y debate aspectos capitales del Derecho Registral que inciden en la práctica procesal: las diferentes formas de presentación en el Registro de los documentos judiciales, la naturaleza jurídica de las anotaciones de embargos judiciales y, en particular, en el caso de embargo de bienes en régimen de gananciales, la vivienda habitual, la caducidad y la ejecución. También se tratará la casuística de las adjudicaciones y las prórrogas, las cláusulas de las hipotecas que no acceden al Registro de la Propiedad y las especialidades en materia de ejecución judicial directa.
Os recordamos que los seminarios tienen un coste cada uno de 30 €. Así mismo, hay un precio especial para los procuradores de hasta 5 años de colegiación de solo 15 €.
Si queréis contactar con el CEP para inscribiros al curso o per pedir más información, podéis escribir un correo a cep@icpb.es o bien llamar al teléfono 93 813 56 38. Las places son limitadas.
Podéis consultar la programación del CEP en el siguiente link
Esperamos que este seminario sea de vuestro interés.
JUNTA ICPB
Barcelona, 26 de marzo de 2019
AVIS 68/19 – ADAPTACIO DEL PRAT DE LLOBREGAT AL MODEL UNIC DE L’ OFICINA JUDICIAL
ADAPTACIÓ DEL PRAT DE LLOBREGAT AL MODEL ÚNIC DE L’OFICINA JUDICIAL
Us informem que des de la Direcció General de Modernització de l’Administració de Justícia ens han comunicat que el proper 1 d’abril l’oficina judicial del Prat de Llobregat canviarà la seva organització interna, per tal d’adaptar-la al model d’oficina judicial consensuat per la Secretaria de Govern del TSJ, els secretaris coordinadors provincials i el Departament de Justícia.
El nou model suposarà l’homogeneïtzació d’aquest partit a la resta d’oficines judicials i consistirà en la modificació de l’organització interna de la UPSD i de l’SCPE, així com de les normes organitzatives aprovades, amb l’objectiu de millorar el funcionament d’aquesta oficina judicial.
Amb aquesta reorganització interna també es pretén que les UPSD treballin com en la resta de partits amb oficina judicial, és a dir, constituint equips de treball que donen suport a dos o tres jutges sota la direcció d’un mateix LAJ, en funció del nombre d’òrgans judicials del partit, i amb un repartiment equitatiu d’assumptes entre gestors i tramitadors, per criteris d’especialització i segons la seva complexitat i especial dificultat.
En aquest sentit, al Prat de Llobregat es crearan dos equips de treball, un per donar suport a dos jutges (UPSD 2 i 4), sota la direcció d'un mateix lletrat de l'Administració de justícia, i un altre per donar suport a tres jutges (UPSD 1, 3 i 5), sota la direcció d'un lletrat de l'Administració de justícia, pel que fa a les UPSD 1 i 3, i d'un altre lletrat que assumirà la direcció de la UPSD 5 (VIDO), així com la direcció de l'oficina del Registre Civil. Aquesta estructura l’ha de respectar tant la part encarregada de la tramitació civil com la part encarregada de la tramitació penal.
Podeu trobar més informació sobre l’oficina judicial al web de l’Administració de Justícia i podeu adreçar els vostres dubtes i/o suggeriments a oficinajudicial.dj@gencat.cat.
JUNTA ICPB
Barcelona, 26 de març de 2019
ADAPTACIÓN DEL PRAT DE LLOBREGAT AL MODELO ÚNICO DE LA OFICINA JUDICIAL
Os informamos que desde la Dirección General de Modernización de la Administración de Justicia nos han comunicado que el próximo 1 de abril la oficina judicial del Prat de Llobregat cambiará su organización interna, para adaptarla al modelo de oficina judicial consensuado por la Secretaría de Gobierno del TSJ, los secretarios coordinadores provinciales y el Departament de Justícia.
El nuevo modelo supondrá la homogeneización de este partido al resto de oficinas judiciales y consistirá en la modificación de la organización interna de la UPSD y del SCPE, así como de las normas organizativas aprobadas, con el objetivo de mejorar el funcionamiento de esta oficina judicial.
Con esta reorganización interna también se pretende que las UPSD trabajen como el resto de partidos con oficina judicial, es decir, constituyendo equipos de trabajo que dan soporte a dos o tres jueces bajo la dirección de un mismo LAJ, en función del número de órganos judiciales del partido, y con un reparto equitativo de asuntos entre gestores y tramitadores, por criterios de especialización y según su complexidad y especial dificultad.
En este sentido, en el Prat de Llobregat se crearán dos equipos de trabajo, uno para dar soporte a dos jueces (UPSD 2 y 4), bajo la dirección de un mismo letrado de la Administración de justicia, y otro para dar soporte a tres jueces (UPSD 1, 3 y 5), bajo la dirección de un letrado de la Administración de justicia, en lo que respecta a las UPSD 1 y 3, y de otro letrado que asumirá la dirección de la UPSD 5 (VIDO), así como la dirección de la oficina del Registro Civil. Esta estructura la tiene que respetar tanto la parte encargada de la tramitación civil como la parte encargada de la tramitación penal.
Podéis encontrar más información sobre la oficina judicial en el web de la Administración de Justicia y podéis dirigir vuestras dudas y/o sugerencias a oficinajudicial.dj@gencat.cat.
JUNTA ICPB
Barcelona, 26 de marzo de 2019
AVIS 67/19 – NOTA INFORMATIVA TRIBUNAL CONSTITUCIONAL
NOTA INFORMATIVA TRIBUNAL CONSTITUCIONAL
Us informem que el Gabinete de Presidencia del Tribunal Constitucional ha emès una nota informativa en la qual s’anuncia la decisió, per unanimitat, del Ple del Tribunal Constitucional de declarar la inconstitucionalitat i nul·litat del paràgraf tercer de l’art. 34.2 i de l’incís tercer del paràgraf segon i quart de l’art. 35.2 de la LEC, segons redacció donada per la Llei 13/2009, de 3 de novembre.
Aquesta resolució o decisió del Tribunal, seguint la línia marcada d’altres resolucions anteriors d’aquesta matèria, declara inconstitucional la falta del recurs davant el jutge o tribunal per a impugnar el Decret dels Lletrats de l’Administració de Justícia quan es reclamen honoraris d’advocats i procuradors per indeguts.
Podeu consultar aquesta nota informativa accedint al següent enllaç: nota informativa
JUNTA ICPB
Barcelona, 22 de març de 2019
NOTA INFORMATIVA TRIBUNAL CONSTITUCIONAL
Os informamos que el Gabinete de Presidencia del Tribunal Constitucional ha emitido una nota informativa en la que se anuncia la decisión, por unanimidad, del Pleno del Tribunal Constitucional de declarar la inconstitucionalidad y nulidad del párrafo tercero del art. 34.2 y del inciso tercero del párrafo segundo y cuarto del art. 35.2 de la LEC, según redacción dada por la Ley 13/2009, de 3 de noviembre.
Dicha resolución o decisión del Tribunal, siguiendo la línea marcada de otras resoluciones anteriores de esta materia, declara inconstitucional la falta del recurso ante el juez o tribunal para impugnar el Decreto de los Letrados de la Administración de Justicia cuando se reclaman honorarios de abogados y procuradores por indebidos.
Podéis consultar esta nota informativa accediendo al siguiente enlace: nota informativa
JUNTA ICPB
Barcelona, 22 de marzo de 2019
AVIS 66/19 – ATURADA LEXNET
ATURADA LEXNET
Us informem que des de la Subdirecció General de Noves Tecnologies del Ministeri de Justícia ens han comunicat que, amb motiu de tasques de manteniment, s’aturarà el sistema LexNET des de les 15:30h del dia 22 de març fins a les 23:59h del dia 24 de març.
JUNTA ICPB
Barcelona, 22 de març de 2019
PARADA LEXNET
Os informamos que desde la Subdirección General de Nuevas Tecnologías del Ministerio de Justicia nos han comunicado que, con motivo de labores de mantenimiento, se parará el sistema LexNET desde las 15:30h del día 22 de marzo hasta las 23:59h del día 24 de marzo.
JUNTA ICPB
Barcelona, 22 de marzo de 2019
AVIS 65/19 – TALLER D’ ACTUALITAT: “Com afecta al procurador el RDL 7/2019 d’ 1 de març, de mesures urgents en materia d’habitatge i lloguer?”
TALLER D’ACTUALITAT: "Com afecta al procurador el RDL 7/2019 d'1 de març, de mesures urgents en matèria d'habitatge i lloguer?"
El proper dijous 4 d’abril, entre les 14 i les 16 hores, el CEP oferirà un taller d’actualitat gratuït, titulat "Com afecta al procurador el RDL 7/2019 d'1 de març, de mesures urgents en matèria d'habitatge i lloguer?", a càrrec d’Isidoro García Sánchez, advocat i assessor normatiu del Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya. La sessió tindrà lloc a la seu del Col·legi a la Ciutat de la Justícia (carrer de Victoria Kent núm. 4-B de L’Hospitalet de Llobregat).
En aquest taller, s'analitzaran les modificacions que el nou Reial Decret Llei 7/2019 comporta en l’àmbit processal regulat per la LEC i quina incidència pràctica tenen per als procuradors. S’abordaran aspectes relacionats amb possibilitat que el judici ordinari no sigui el que correspongui per a determinades reclamacions que, tot i ser relacionades amb els arrendaments, tinguin una quantia que es pugui valorar.
També es tractarà la problemàtica derivada de la modificació legal que pretén suprimir els anomenats “llançaments oberts”. A més, s’abordarà la previsió de comunicació d’ofici de l’existència dels desnonaments per part dels jutjats als serveis socials, a la vista de la necessitat d’autorització de la cessió de les seves dades personals per part de l’arrendatari i que el procediment s’haurà de suspendre fins que els serveis socials resolguin sobre els casos de vulnerabilitat social i/o econòmica.
Si voleu contactar amb el CEP per inscriure-us al taller o per demanar més informació, podeu escriure un correu a cep@icpb.es o bé trucar al telèfon 93 813 56 38. Les places són limitades.
Esperem que la sessió sigui del vostre interès.
JUNTA ICPB
Barcelona, 20 de març del 2019
TALLER DE ACTUALIDAD: "¿Como afecta al procurador el RDL 7/2019 del 1 de marzo, de medidas urgentes en materia de vivienda y alquiler?"
El próximo jueves 4 de abril, entre las 14 y las 16 horas, el CEP ofrecerá un taller de actualidad gratuito, titulado "¿Como afecta al procurador el RDL 7/2019 del 1 de marzo, de medidas urgentes en materia de vivienda y alquiler?", a cargo de Isidoro García Sánchez, abogado i asesor normativo del Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya. La sesión tendrá lugar en la sede del Colegio en la Ciudad de la Justicia (calle de Victoria Kent núm. 4-B de L’Hospitalet de Llobregat).
En este taller, se analizarán las modificaciones que el nuevo Real Decreto Ley 7/2019 comporta en el ámbito procesal regulado por la LEC y que incidencia práctica tienen para los procuradores. Se abordarán aspectos relacionados con la posibilidad de que el juicio ordinario no sea el que corresponda para determinadas reclamaciones que, aunque estén relacionadas con los alquileres, tengan una cuantía que se pueda valorar.
También se tratará la problemática derivada de la modificación legal que pretende suprimir los llamados “lanzamientos abiertos”. Además, se abordará la previsión de comunicación de oficio de la existencia de los desahucios por parte de los juzgados a los servicios sociales, a la vista de la necesidad de autorización de la cesión de sus datos personales por parte del arrendatario y que el procedimiento se tendrá que suspender hasta que los servicios sociales resuelvan sobre los casos de vulnerabilidad social y/o económica.
Si queréis contactar con el CEP para inscribiros al taller o para solicitar más información, podéis escribir un correo a cep@icpb.es o bien llamar al teléfono 93 813 56 38. Las plazas son limitadas.
Esperemos que la sesión sea de vuestro interés.
JUNTA ICPB
Barcelona, 20 de marzo de 2019
AVIS 64/19 – EL GRUP D’ ADVOCATS JOVES (GAJ) CONVIDA A PARTICIPAR ALS PROCURADORS DEL COL·LEGI DE BARCELONA AL SEU AFTERWORK
EL GRUP D’ADVOCATS JOVES (GAJ) CONVIDA A PARTICIPAR ALS PROCURADORS DEL COL·LEGI DE BARCELONA AL SEU AFTERWORK
El Grup d’Advocats Joves (GAJ) del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), cada darrer dijous de mes celebra afterwork on s’arriben a reunir més de 100 professionals per escoltar música, compartir unes copes i fer networking… Una experiència que el GAJ considera que hauria de ser compartida amb companys d’altres professions jurídiques, i per aquest motiu pel proper afterwork del GAJ, i per primera vegada, convida a participar als procuradors.
Se celebrarà el dijous 28 de març a El Cinco de Barcelona (Plaça de Joan LLongueres, 5) amb barra lliure i tapes entre les 19:30 i les 21:30 hores. L’espai romandrà obert per qui vulgui allargar la nit.
Per a més informació i poder inscriure-us cliqueu el següent enllaç: Afterwork
JUNTA ICPB
Barcelona, 20 de març de 2019
EL GRUPO DE ABOGADOS JÓVENES (GAJ) INVITA A PARTICIPAR A LOS PROCURADORES DEL COLEGIO DE BARCELONA A SU AFTERWORK
El Grupo de Abogados Jóvenes (GAJ) del Colegio de la Abogacía de Barcelona (ICAB), cada último jueves de mes celebra afterwork donde se llegan a reunir más de 100 profesionales para escuchar música, compartir unas copas y hacer networking… Una experiencia que el GAJ considera que debería ser compartida con compañeros de otras profesiones jurídicas, y por este motivo para el próximo afterwork del GAJ, y por primera vez, invita a participar a los procuradores.
Se celebrará el jueves 28 de marzo en El Cinco de Barcelona (Plaza de Joan LLongueres, 5) con barra libre y tapas entre las 19:30 y las 21:30 horas. El espacio permanecerá abierto para quien quiera alargar la noche.
Para más información e poder inscribiros clicar el siguiente enlace: Afterwork
JUNTA ICPB
Barcelona, 20 de marzo de 2019
AVIS 63/19 – CONFERENCIA COMISSIO INTERCOL·LEGIAL DE SENIORS
CONFERÈNCIA COMISSIÓ INTERCOL·LEGIAL DE SÈNIORS
Us informem que, dintre del V Cicle de conferències de la Comissió Intercol·legial de Sèniors, avui 19 de març, està prevista una Conferència sobre “La informació en temps de les Fake News”, a càrrec de la Sra. Montserrat Besses, periodista de TV3. Aquesta Conferència tindrà lloc a la Seu del Col·legi de Procuradors de Barcelona (C/ Victoria Kent, 4-B, local) a les 18:00h. L’entrada és lliure i oberta a tothom.
JUNTA ICPB
Barcelona, 19 de març de 2019
CONFERENCIA COMISIÓN INTERCOLEGIAL DE SÉNIORS
Os informamos que, dentro del V Ciclo de conferencias de la Comisión Intercolegial de Séniors, hoy 19 de marzo, está prevista una Conferencia sobre “La información en tiempo de las Fake News”, a cargo de la Sra. Montserrat Besses, periodista de TV3. Esta Conferencia tendrá lugar en la Sede del Colegio de Procuradores de Barcelona (C/ Victoria Kent, 4-B, local) a las 18:00h. La entrada es libre y abierta a todos.
JUNTA ICPB
Barcelona, 19 de marzo de 2019
DEFUNCIO LLETRADA DE L’ ADMINISTRACIO DE JUSTICIA SRA. BIBIANA PERALES
DEFUNCIÓ LLETRADA DE L’ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA SRA. BIBIANA PERALES
Per mitjà de la present us traslladem la trista notícia de la defunció de la Sra. Bibiana Perales Traver, Lletrada de l’Administració de Justícia, Directora del Servei Comú Processal General dels Jutjats de L’Hospitalet de Llobregat.
La Sra. Perales (a.c.s.) era una persona molt estimada pel nostre col·lectiu, tant per les seves reconegudes qualitats professionals com especialment per la seva proximitat i amabilitat sempre amb tots nosaltres.
El seu funeral serà demà dimecres, 20 de març, a les 12 hores en el Tanatori de Les Corts.
JUNTA DE GOVERN ICPB
Barcelona, 19 de març de 2019
FALLECIMIENTO LETRADA DE LA ADMINISTRACIÓN DE JUSTICIA SRA. BIBIANA PERALES
Por medio de la presente os trasladamos la triste noticia del fallecimiento de la Sra. Bibiana Perales Traver, Letrada de la Administración de Justicia, Directora del Servicio Común Procesal General de los Juzgados de L’Hospitalet de Llobregat.
La Sra. Perales (q.e.p.d.) era una persona muy querida por nuestro colectivo, tanto por sus reconocidísimas cualidades profesionales como especialmente por su cercanía y amabilidad siempre con todos nosotros.
Su funeral será mañana miércoles, 20 de marzo, a las 12 horas en el Tanatorio de Les Corts.
JUNTA DE GOBIERNO ICPB
Barcelona, 19 de marzo de 2019
AVIS 61/19 – REGISTRE GENERAL TRIBUNAL SUPREM
REGISTRE GENERAL TRIBUNAL SUPREM
Us informem que el Gabinete Técnico del Tribunal Supremo ens ha donat trasllat de la següent informació, que a continuació reproduïm textualment:
• Es necesario adjuntar junto con los escritos de personación, la copia de la resolución recurrida y la cédula de emplazamiento del tribunal de instancia. De esta forma, se evitaría tener que devolver el escrito de personación ante la imposibilidad de poder realizar un correcto registro del mismo.
• En el servicio de información procesal no se puede facilitar otra información que no sea la del número de recurso de casación, por lo que se debería indicar a los procuradores para que no llamen por teléfono solicitando cualquier otra que no sea ésta. En numerosas ocasiones solicitan, incluso, que se les informe de cómo pueden presentar los escritos por lexnet; estas cuestiones no son competencia del servicio de información procesal.
• Todas las solicitudes que realicen los procuradores deberían serlo a través del correo electrónico, (tribunalsupremooac@justicia.es), y no a través del teléfono.
JUNTA ICPB
Barcelona, 15 de març de 2019
REGISTRO GENERAL TRIBUNAL SUPREMO
Os informamos que el Gabinete Técnico del Tribunal Supremo nos ha dado traslado de la siguiente información, que a continuación reproducimos textualmente:
• Es necesario adjuntar junto con los escritos de personación, la copia de la resolución recurrida y la cédula de emplazamiento del tribunal de instancia. De esta forma, se evitaría tener que devolver el escrito de personación ante la imposibilidad de poder realizar un correcto registro del mismo.
• En el servicio de información procesal no se puede facilitar otra información que no sea la del número de recurso de casación, por lo que se debería indicar a los procuradores para que no llamen por teléfono solicitando cualquier otra que no sea ésta. En numerosas ocasiones solicitan, incluso, que se les informe de cómo pueden presentar los escritos por lexnet; estas cuestiones no son competencia del servicio de información procesal.
• Todas las solicitudes que realicen los procuradores deberían serlo a través del correo electrónico, (tribunalsupremooac@justicia.es), y no a través del teléfono.
JUNTA ICPB
Barcelona, 15 de marzo de 2019