- AVIS 174/19 - INCIDENCIA MODUL RED-TRASLLAT DE COPIES
- AVIS 173/19 - APODERAMENTS EN EL PORTAL DEL MINISTERIO DE JUSTICIA
- AVIS 172/19 - SENTENCIA D' INTERES PER ALS PROCEDIMENTS D' EXECUCIO HIPOTECARIA EN TRAMIT
- AVIS 171/19 - PRINCIPALS CAUSES QUE MOTIVEN PROCEDIMENTS SANCIONADORS I DECLARACIO DE SINISTRES
- AVIS 170/19 - OFRENA FLORAL A RAFAEL CASANOVA
- AVIS 169/19 - HORARI DESIGNES APUD ACTA JUTJATS DE SABADELL
- AVIS 168/19 - INSPECCIO JUTJATS
- AVIS 167/19 - CERTIFICAT PER INDISPONIBLITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
- AVIS 166/19 - NORMES DE REPARTIMENT CIVIL
- AVIS 165/19 - INCIDÈNCIA AMB eJUSTICIA.CAT
- Incidència Ejusticia
- AVIS 164/19 - ALTES I BAIXES COL·LEGIATS/DES EXERCENTS
- AVIS 163/19 - OFERTA DE CURSOS SUBVENCIONATS (SENSE COST) PER A COL·LEGIATS I ELS SEUS EMPLEATS
- AVIS 162/19 - SERVEIS COL·LEGIALS MES D' AGOST
- AVIS 161/19 - COMUNICACIONS SECRETARI COORDINADOR PROVINCIAL I JUTJAT DEGA DE BARCELONA
AVIS 174/19 – INCIDENCIA MODUL RED-TRASLLAT DE COPIES
INCIDÈNCIA MÒDUL RED-TRASLLAT DE CÒPIES
Us informem que des dels serveis tècnics del Departament de Justícia ens han comunicat que han detectat una incidència a Ejusticia.cat que ha suposat que en la presentació telemàtica d’alguns escrits podria no haver-se fet el corresponent trasllat de còpies a algun dels procuradors que formen part del procediment.
El Departament de Justícia es posarà en contacte amb als procuradors afectats, enviant un llistat amb la relació dels trasllats que tenen la incidència perquè puguin fer les comprovacions corresponents sobre l’estat d’aquests escrits.
Tanmateix, si algun procurador té localitzat un cas similar i no rep cap comunicació per part del Departament de Justícia en els propers dies, podeu posar-vos en contacte amb el Col·legi.
JUNTA ICPB
Barcelona, 17 de setembre de 2019
INCIDENCIA MÓDULO RED-TRASLADO DE COPIAS
Os informamos que desde los servicios técnicos del Departament de Justícia nos han comunicado que han detectado una incidencia en Ejusticia.cat que ha supuesto que en la presentación telemática de algunos escritos podría no haberse hecho el correspondiente traslado de copias a alguno de los procuradores que forman parte del procedimiento.
El Departament de Justícia se pondrá en contacto con los procuradores afectados, enviando un listado con la relación de los traslados que tienen la incidencia para que puedan hacer las comprobaciones correspondientes sobre el estado de estos escritos.
Asimismo, si algún procurador tiene localizado un caso similar y no recibe ninguna comunicación por parte del Departament de Justícia en los próximos días, podéis poneros en contacto con el Colegio.
JUNTA ICPB
Barcelona, 17 de septiembre de 2019
AVIS 173/19 – APODERAMENTS EN EL PORTAL DEL MINISTERIO DE JUSTICIA
APODERAMENTS EN EL PORTAL DEL MINISTERIO DE JUSTICIA
Us recordem que les designes “Apud Acta” que es realitzen en el Portal d’Apoderaments del Ministerio de Justicia han de fer-se amb el certificat digital o DNI electrònic de la persona que va a atorgar el poder ja sigui en nom propi o en representació d’un tercer, però MAI amb el certificat del propi Procurador, ja que de fer-ho així la persona que signa la designa seria la mateixa a la qual s’apodera.
Únicament es podrà accedir al portal i signar l’apoderament com a Procurador/Representant si s’està fent una substitució de poder a favor d’altres procuradors, però per això s’haurà d’estar apoderat prèviament.
JUNTA ICPB
Barcelona, 13 de setembre de 2019
APODERAMIENTOS EN EL PORTAL DEL MINISTERIO DE JUSTICIA
Os recordamos que las designas “Apud Acta” que se realizan en el Portal de Apoderamientos del Ministerio de Justicia deben hacerse con el certificado digital o DNI electrónico de la persona que va a otorgar el poder ya sea en nombre propio o en representación de un tercero, pero NUNCA con el certificado del propio Procurador, ya que de hacerlo así la persona que firma la designa sería la misma a la que se apodera.
Únicamente se podrá acceder al portal y firmar el apoderamiento como Procurador/Representante si se está haciendo una sustitución de poder a favor de otros procuradores, pero para ello se deberá estar apoderado previamente.
JUNTA ICPB
Barcelona, 13 de setembre de 2019
AVIS 172/19 – SENTENCIA D’ INTERES PER ALS PROCEDIMENTS D’ EXECUCIO HIPOTECARIA EN TRAMIT
SENTÈNCIA D’INTERÈS PER ALS PROCEDIMENTS D’EXECUCIÓ HIPOTECÀRIA EN TRÀMIT
Us adjuntem la Sentència del Tribunal Suprem 463/2019, de 11 de setembre, pel que fa als efectes de la nul·litat de les clàusules de venciment anticipat després de la STJUE de 26 de març de 2019 i les Interlocutòries 3 de juliol de 2019 i orientacions jurisprudencials per als procediments d'execució hipotecària en curs, en els quals no s'hagi produït encara el lliurament de la possessió a l'adquirent. Adjuntem també l'informe de l'assessor del Col·legi sobre aquesta important sentència.
Podeu consultar la Sentència, així com l’informe, accedint als següents enllaços:
Sentència
Informe
JUNTA ICPB
Barcelona, 13 de setembre de 2019
SENTENCIA DE INTERÉS PARA LOS PROCEDIMIENTOS DE EJECUCIÓN HIPOTECARIA EN TRÁMITE
Os adjuntamos la Sentencia del Tribunal Supremo 463/2019, de 11 de septiembre, en lo que respecta a los efectos de la nulidad de las cláusulas de vencimiento anticipado después de la STJUE de 26 de marzo de 2019 y las Interlocutorias 3 de julio de 2019 y orientaciones jurisprudenciales para los procedimientos de ejecución hipotecaria en curso, en los que no se haya producido aun la entrega de la posesión al adquirente. Adjuntamos también el informe del asesor del Colegio sobre esta importante sentencia.
Podéis consultar la Sentencia, así como el informe, accediendo a los siguientes enlaces:
Sentencia
Informe
JUNTA ICPB
Barcelona, 13 de septiembre de 2019
AVIS 171/19 – PRINCIPALS CAUSES QUE MOTIVEN PROCEDIMENTS SANCIONADORS I DECLARACIO DE SINISTRES
PRINCIPALS CAUSES QUE MOTIVEN PROCEDIMENTS SANCIONADORS I DECLARACIÓ DE SINISTRES
Us informem que, amb la finalitat de millorar la qualitat de l’exercici professional, així com evitar errades o lapsus que comportin responsabilitats, us detallem les principals causes que inicien procediments sancionadors:
Falta de comunicació amb el lletrat, ocasionant un perjudici al client.
No donar trasllat de les notificacions al lletrat.
No donar trasllat d’un assenyalament.
Incompareixença a un judici.
No rendir comptes al client.
Així mateix, les principals causes de declaració de sinistres a la companyia de responsabilitat civil són les següents:
Incompareixença en Jutjats, Audiència Provincial i TSJ de Catalunya.
Errades en la gestió de les notificacions.
Omissió o demora en la presentació d’escrits.
Recomanem a tots els col·legiats es tingui constància i es pugui justificar que les notificacions siguin recepcionades pel lletrat, bé amb programes de gestió, bé tenint el justificant de recepció del lletrat o despatx per e-mail, o bé mitjançant fax tenint el comprovant de l’enviament.
JUNTA ICPB
Barcelona, 13 de setembre de 2019
PRINCIPALES CAUSAS QUE MOTIVAN PROCEDIMIENTOS SANCIONADORES Y DECLARACIÓN DE SINIESTROS
Os informamos que, con la finalidad de mejorar la calidad del ejercicio profesional, así como evitar errores o lapsus que conllevan responsabilidades, os detallamos las principales causas que inician procedimientos sancionadores:
Falta de comunicación con el letrado, ocasionando un perjuicio al cliente.
No dar traslado de las notificaciones al letrado.
No dar traslado de un señalamiento.
Incomparecencia a un juicio.
No rendir cuentas al cliente.
Asimismo, las principales causas de declaración de siniestros a la compañía de responsabilidad civil son las siguientes:
Incomparecencia en Juzgados, Audiencia Provincial y TSJ de Catalunya.
Errores en la gestión de las notificaciones.
Omisión o demora en la presentación de escritos.
Recomendamos a todos los colegiados se tenga constancia y se pueda justificar que las notificaciones sean recepcionadas por el letrado, bien con programas de gestión, bien teniendo el justificante de recepción del letrado o despacho por e-mail, o bien mediante fax teniendo el comprobante del envío.
JUNTA ICPB
Barcelona, 13 de septiembre de 2019
AVIS 170/19 – OFRENA FLORAL A RAFAEL CASANOVA
OFRENA FLORAL A RAFAEL CASANOVA
El proper dimecres, 11 de setembre, se celebra la Diada Nacional de Catalunya i el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya participarà per quarta vegada en la tradicional ofrena al Monument de Rafael Casanova, situat a la Ronda de Sant Pere de Barcelona.
Tots els procuradors/es que vulguin assistir a aquest acte institucional poden fer-ho a partir de les 9 del matí.
Els procuradors catalans, com tants altres col·legis i col·lectius professionals, volem estar presents en aquest acte popular que, a més, recorda a un destacat jurista com va ser Rafael Casanova.
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de setembre de 2019
OFRENDA FLORAL A RAFAEL CASANOVA
El próximo miércoles, 11 de septiembre, se celebra la Diada Nacional de Catalunya y el Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya participará per cuarta vez en la tradicional ofrenda al Monumento de Rafael Casanova, situado en la Ronda de Sant Pere de Barcelona.
Todos los procuradores/as que quieran asistir a este acto institucional pueden hacerlo a partir de las 9 de la mañana.
Los procuradores catalanes, como tantos otros colegios y colectivos profesionales, quieren estar presentes en este acto popular que, además, recuerda a un destacado jurista como fue Rafael Casanova.
JUNTA ICPB
Barcelona, 9 de septiembre de 2019
AVIS 169/19 – HORARI DESIGNES APUD ACTA JUTJATS DE SABADELL
HORARI DESIGNES APUD ACTA JUTJATS DE SABADELL
Us informem de que des del Servei Comú dels Jutjats de Sabadell ens han comunicat que a partir del mes de setembre les designes Apud Acta es realitzaran en l’horari establert de 12h a 14h.
Podeu consultar el comunicat accedint al següent enllaç: Designes Apud Acta
JUNTA ICPB
Barcelona, 5 de setembre de 2019
HORARIO DESIGNAS APUD ACTA JUZGADOS DE SABADELL
Os informamos de que desde el Servicio Común de los Juzgados de Sabadell nos han comunicado que a partir del mes de septiembre las designas Apud Acta se realizarán en el horario establecido de 12h a 14h.
Podéis consultar el comunicado accediendo al siguiente enlace: Designas Apud Acta
JUNTA ICPB
Barcelona, 5 de septiembre de 2019
AVIS 168/19 – INSPECCIO JUTJATS
INSPECCIÓ JUTJATS
Als efectes del que està previst en l’article 175.3 de la Llei Orgànica del Poder Judicial, es comunica a tots els col·legiats que, pel Servei d’Inspecció del Consejo General del Poder Judicial, s’ha programat la següent inspecció ordinària:
. Jutjats de Vigilància Penitenciària núm. 1 i 6 de Catalunya, la setmana del 21 al 25 d’octubre de 2019.
Es recorda que tots els col·legiats tenen el dret a formular queixes, suggeriments, iniciatives i disfuncions relatives al funcionament dels esmentats Jutjats i, a l’empara del que està previst al referit article 175.3 de la Llei Orgànica del Poder Judicial, el nostre Col·legi elaborarà un informe sobre el funcionament dels Jutjats en qüestió, amb reserva de les dades del col·legiat, que s’elevarà a la Inspecció del Consejo General del Poder Judicial.
JUNTA ICPB
Barcelona, 4 de setembre de 2019
INSPECCIÓN JUZGADOS
A los efectos de lo que está previsto en el artículo 175.3 de la Ley Orgánica del Poder Judicial, se comunica a todos los colegiados que, por el Servicio de Inspección del Consejo General del Poder Judicial, se ha programado la siguiente inspección ordinaria:
. Juzgados de Vigilancia Penitenciaria núm. 1 y 6 de Cataluña, la semana del 21 al 25 de octubre de 2019.
Se recuerda que todos los colegiados tienen el derecho a formular quejas, sugerencias, iniciativas y disfunciones relativas al funcionamiento de los mencionados Juzgados y, al amparo de lo que está previsto en el referido artículo 175.3 de la Ley Orgánica del Poder Judicial, nuestro Colegio elaborará un informe sobre el funcionamiento de los Juzgados en cuestión, con reserva de los datos del colegiado, que se elevará a la Inspección del Consejo General del Poder Judicial.
JUNTA ICPB
Barcelona, 4 de septiembre de 2019
AVIS 167/19 – CERTIFICAT PER INDISPONIBLITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
CERTIFICAT PER INDISPONIBLITAT DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
Us informem que des de la Direcció General de Modernització de l’Administració de Justícia ens han comunicat que han publicat al web de la Seu Judicial Electrònica el certificat d’indisponiblitat corresponent a la incidència de data 3 de setembre de 2019.
Aquest certificat està a disposició dels professionals que haguessin de presentar escrits i/o demandes a termini i que per motiu d’aquesta incidència necessitin del corresponent justificant.
Podeu descarregar el certificat des del propi Portal del Professional clicant al següent link: Certificat indisponiblitat
JUNTA ICPB
Barcelona, 4 de setembre de 2019
CERTIFICADO POR INDISPONIBILIDAD DEL SISTEMA E-JUSTICIA.CAT
Os informamos que desde la Dirección General de Modernización de la Administración de Justicia nos han comunicado que han publicado en la web de la Sede Judicial Electrónica el certificado de indisponibilidad correspondiente a la incidencia de fecha 3 de septiembre de 2019.
Este certificado está a disposición de los profesionales que tuvieran que presentar escritos y/o demandas a plazo y que por motivo de esta incidencia necesiten del correspondiente justificante.
Podéis descargar el certificado desde el propio Portal del Profesional clicando al siguiente link: Certificado indisponibilidad
JUNTA ICPB
Barcelona, 4 de septiembre de 2019
AVIS 166/19 – NORMES DE REPARTIMENT CIVIL
NORMES DE REPARTIMENT CIVIL
Us informem que el Jutjat Degà de Barcelona ens ha donat trasllat de les normes de repartiment civil del partit judicial de Barcelona, aprovades per la Sala de Govern del TSJC celebrada el dia 23 de juliol de 2019 a proposta de la Junta de Jutges de data 4 de juny de 2019.
Podeu consultar aquestes normes accedint al següent enllaç: normes de repartiment
JUNTA ICPB
Barcelona, 4 de setembre de 2019
NORMAS DE REPARTO CIVIL
Os informamos que el Juzgado Decano de Barcelona nos ha dado traslado de las normas de reparto civil del partido judicial de Barcelona, aprobadas por Sala de Gobierno del TSJC celebrada el día 23 de julio de 2019 a propuesta de la Junta de Jueces de fecha 4 de junio de 2019.
Podéis consultar estas normas accediendo al siguiente enlace: normas de reparto
JUNTA ICPB
Barcelona, 4 de septiembre de 2019
AVIS 165/19 – INCIDÈNCIA AMB eJUSTICIA.CAT
INCIDENCIA AMB eJUSTICIA.CAT
Com a complement del SMS que hem enviat aquest matí, us confirmem que persisteix la incidència amb la plataforma ejusticia.cat.
Atesa la situació i hora del dia, el Departament ha decidit activar novament el pla de contingència, el qual estableix que “tots els professionals que el dia de la incidència hagin de presentar una demanda o escrit telemàtic a termini tenen l’opció de presentar–lo el dia laborable posterior a la incidència adjuntant-hi el certificat o justificant d’indisponibilitat que hi ha a la web de l’Administració de justícia per tal que la unitat judicial destinatària l’accepti”.
Tant aviat el Departament de Justícia ens informi que el certificat d’indisponibilitat està publicat a la web de l’Administració de justícia, us ho comunicarem.
JUNTA ICPB
Barcelona, 3 de setembre de 2019
__________________________________________________________________________
INCIDENCIA CON eJUSTICIA.CAT
Como complemento del SMS que hemos enviado esta mañana, os confirmamos que persiste la incidencia con la plataforma ejusticia.cat.
Dada la situación y hora del día, el Departament ha decidido activar nuevamente el plan de contingencia, el cual establece que “todos los profesionales que el día de la incidencia tengan que presentar una demanda o escrito telemático a plazo tienen la opción de presentarlo el día laborable posterior a la incidencia adjuntándole el certificado o justificante de indisponibilidad que hay en la web de la Administración de justicia para que la unidad judicial destinataria la acepte”.
Tan pronto el Departament de Justícia nos informe que el certificado de indisponibilidad está publicado en la web de la Administración de justicia, os lo comunicaremos.
JUNTA ICPB
Barcelona, 3 de septiembre de 2019
Incidència Ejusticia
AVIS 164/19 – ALTES I BAIXES COL·LEGIATS/DES EXERCENTS
ALTES I BAIXES COL·LEGIATS/DES EXERCENTS
Us informem, pel vostre coneixement, dels col·legiats/des que han causat alta i baixa en l’exercici de la professió durant el mes de juliol de 2019:
ALTES:
La Procuradora Eva Gordo Morán (Col. núm. 1199) va causar alta en l’exercici de la professió en data 1 de juliol de 2019.
BAIXES:
La Procuradora Alba García de la Encarnación (Col. núm. 1186) va causar baixa definitiva com a col·legiada en data 19 de juliol de 2019.
La Procuradora Jennifer García Mateo (Col. núm. 881) va causar baixa definitiva com a col·legiada en data 1 d’agost de 2019.
La Procuradora Anna Cortinas Val (Col. núm. 1188) va causar baixa definitiva com a col·legiada en data 1 d’agost de 2019.
JUNTA ICPB
Barcelona, 1 d’agost de 2019
ALTAS Y BAJAS COLEGIADOS/AS EJERCIENTES
Os informamos, para vuestro conocimiento, de los colegiados que han causado alta y baja en el ejercicio de la profesión durante el mes de julio de 2019:
ALTAS:
La Procuradora Eva Gordo Morán (Col. núm. 1199) causó alta en el ejercicio de la profesión en fecha 1 de julio de 2019.
BAJAS:
La Procuradora Alba García de la Encarnación (Col. núm. 1186) causó baja definitiva como colegiada en fecha 19 de julio de 2019.
La Procuradora Jennifer García Mateo (Col. núm. 881) causó baja definitiva como colegiada en fecha 1 de agosto de 2019.
La Procuradora Anna Cortinas Val (Col. núm. 1188) causó baja definitiva como colegiada en fecha 1 de agosto de 2019.
JUNTA ICPB
Barcelona, 1 de agosto de 2019
AVIS 163/19 – OFERTA DE CURSOS SUBVENCIONATS (SENSE COST) PER A COL·LEGIATS I ELS SEUS EMPLEATS
OFERTA DE CURSOS SUBVENCIONATS (SENSE COST) PER A COL·LEGIATS I ELS SEUS EMPLEATS
A través del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya hem tingut accés a diferents cursos subvencionats per als nostres col·legiats/des i els seus empleats. Aquests cursos estan destinats a treballadors/es adscrits al Règim General, autònoms/es i persones en situació d’atur.
El nombre de places és limitada, per aquest motiu és REQUISIT IMPRESCINDIBLE fer la pre-inscripció al curs el més aviat possible, trucant a la Secretaria del Col·legi (Telèfon: 93 813 56 38) o bé per mail: gestio.serveis@icpb.es. Persona de contacte: Elvira Mateos.
Per tal de formalitzar la pre-inscripció ens heu de fer arribar la següent documentació:
1. Emplenar L’Annex 1
2. Fotocòpia del DNI
3. Fotocòpia de la nòmina o rebut d’autònom/a del mes anterior a la data d’inici del curs.
Podeu consultar la relació de cursos accedint al següent enllaç: relació de cursos
JUNTA ICPB
Barcelona, 26 de juliol de 2019
OFERTA DE CURSOS SUBVENCIONADOS (SIN COSTE) PARA COLEGIADOS Y SUS EMPLEADOS
A través del Consorcio para la Formación Continua de Cataluña hemos tenido acceso a diferentes cursos subvencionados para nuestros colegiados/das y sus empleados. Estos cursos están destinados a trabajadores/as adscritos al Régimen General, autónomos/as y personas en situación de desempleo.
El número de plazas es limitado, por este motivo es REQUISITO IMPRESCINDIBLE hacer la pre-inscripción al curso lo más pronto posible, llamando a la Secretaría del Colegio (Teléfono: 93 813 56 38) o bien por mail: gestio.serveis@icpb.es. Persona de contacto: Elvira Mateos.
Para formalizar la pre-inscripción tenéis que enviarnos la siguiente documentación:
1. Rellenar el Anexo 1
2. Fotocopia del DNI
3. Fotocopia de la nómina o recibo de autónomos del mes anterior a la fecha de inicio del curso.
Podéis consultar la relación de cursos accediendo al siguiente enlace: relación de cursos
JUNTA ICPB
Barcelona, 26 de julio de 2019
AVIS 162/19 – SERVEIS COL·LEGIALS MES D’ AGOST
SERVEIS COL·LEGIALS MES D’AGOST
Us informem que la Seu Social del Col·legi, situada al C/ Victoria Kent, 4-B, local, de L’Hospitalet de Llobregat, romandrà tancada del 2 al 28 d’agost (ambdós inclosos).
Els serveis mínims referents a Notificacions i Torn d’Ofici durant el mes d’agost tindran lloc a les dependències del Col·legi a la Ciutat de la Justícia (edifici P), de dilluns a divendres, en horari de 9:00 a 13:00 hores.
Podreu contactar amb els procuradors substituts en el telèfon 934 214 150 i en el e-mail sustitutos@icpb.es.
També recordar-vos que el dia 30 d’agost, de 12:00 a 14:00, es podran retirar aquelles notificacions que s’hagin tramitat durant el mes d’agost pels procuradors substituts, en el partit judicial de Barcelona. Aquest dia no es podran recollir les notificacions segellades amb data de recepció 2 de setembre.
JUNTA ICPB
Barcelona, 26 de juliol de 2019
SERVICIOS COLEGIALES MES DE AGOSTO
Os informamos que la Sede Social del Colegio, situada en la C/ Victoria Kent, 4-B, local, de L’Hospitalet de Llobregat, permanecerá cerrada del 2 al 28 de agosto (ambos incluidos).
Los servicios mínimos referentes a Notificaciones y Turno de Oficio durante el mes de agosto tendrán lugar en las dependencias del Colegio en la Ciudad de la Justicia (edificio P), de lunes a viernes, en horario de 9:00 a 13:00 horas.
Podréis contactar con los procuradores sustitutos en el teléfono 934 214 150 y en el e-mail sustitutos@icpb.es.
También recordaros que el día 30 de agosto, de 12:00 a 14:00, se podrán retirar aquellas notificaciones que se hayan tramitado durante el mes de agosto para los procuradores sustitutos, en el partido judicial de Barcelona. Ese día no se podrán recoger las notificaciones selladas con fecha de recepción 2 de septiembre.
JUNTA ICPB
Barcelona, 26 de julio de 2019
AVIS 161/19 – COMUNICACIONS SECRETARI COORDINADOR PROVINCIAL I JUTJAT DEGA DE BARCELONA
COMUNICACIONS SECRETARI COORDINADOR PROVINCIAL I JUTJAT DEGÀ DE BARCELONA
Us donem trasllat de les comunicacions rebudes referents a les notificacions, presentació de demandes i escrits durant el mes d’agost:
– Acord del Secretari Coordinador Provincial de Barcelona, referent a la recepció d’escrits i les notificacions de resolucions durant el mes d’agost i els primers dies hàbils de setembre: link
– Acord de la Lletrada de l’Administració de Justícia del Jutjat Degà de Barcelona, sobre les demandes civils i mercantils que es podran presentar i repartir durant el mes d’agost: link
JUNTA ICPB
Barcelona, 26 de juliol de 2019
COMUNICACIONES SECRETARIO COORDINADOR PROVINCIAL Y JUZGADO DECANO DE BARCELONA
Os damos traslado de las comunicaciones recibidas referentes a las notificaciones, presentación de demandas y escritos durante el mes de agosto:
– Acuerdo del Secretario Coordinador Provincial de Barcelona, referente a la recepción de escritos y las notificaciones de resoluciones durante el mes de agosto y los primeros días hábiles de septiembre: link
– Acuerdo de la Letrada de la Administración de Justicia del Juzgado Decano de Barcelona, sobre las demandas civiles y mercantiles que se podrán presentar y repartir durante el mes de agosto: link
JUNTA ICPB
Barcelona, 26 de julio de 2019